Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pepsi lanseaza un nou ambalaj in memoria lui Michael Jackson
Tags: pepsi, michael jackson, ambalaj, doza pepsi, omagiu michael jackson
Multa vreme a fost imaginea brandului, caruia i-a daruit din melodiile si popularitatea uriasa de care se bucura. In schimb, compania i-a sponsorizat unul dintre cele mai mari si memorabile turnee muzicale din toate timpurile. Dar colaborarea dintre Michael Jackson si Pepsi pare sa nu fi incetat nici chiar dupa disparitia artistului.
Multa vreme a fost imaginea brandului, caruia i-a daruit din melodiile si popularitatea uriasa de care se bucura. In schimb, compania i-a sponsorizat unul dintre cele mai mari si memorabile turnee muzicale din toate timpurile. Dar colaborarea dintre Michael Jackson si Pepsi pare sa nu fi incetat nici chiar dupa disparitia artistului.
Ambalajul in editie limitata va lua forma unei doze de 16 oz. (aproximativ 450 ml) ce va fi disponibila pe piata la sfarsitul lunii mai. Se pare ca noua doza va avea imaginea artistului dansand, pe un fundal albastru.
Relatia brandului cu Michael Jackson dateaza inca din 1984. Superstarul a aparut in mai multe reclame pentru Pepsi de-a lungul timpului, iar cantecele sale, precum Billie Jean” sau “Bad” au constituit coloana sonora a acestora.
Pepsi a fost sponsorul principal al turneului Bad World Tour din 1988, care s-a intins de-a lungul a 16 luni si a avut 123 de concerte in 15 tari ale lumii la care au participat 4.4 milioane de fani. A fost cel mai mare tur din istoria muzicii si a beneficiat de cea mai mare audienta.
De altfel, Pepsi are o relatie strasa cu muzica in general, cu ajutorul careia reuseste sa ajunga mai usor la sufletul publicului sau tinta. In ultimii ani, s-a implicat activ in evenimente musicale de anvergura. A investit 60 milioane de dolari in renumitul show a lui Simon Cowell, “X Factor”, iar pe castigatoarea competitiei a promovat-o printr-un spot difuzat in timpul Super Bowl. Pana si sloganul campaniei a fost dedicate muzicii: “Where there’s Pepsi, there’s music”.
Iata unul dintre celebrele clipuri video realizate pentru promovarea Pepsi in care Michael este vedeta principala – „New Generation” (1984).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.