Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pepsi redevine nostalgic: Brandul continua campania Si Ieri. Si Azi
Tags: pepsi, si ieri si azi, campanie, print pepsi
Intrucat s-a bucurat de mare succes in 2011, campania „Si Ieri. Si Azi” demarata de Pepsi are continuitate si anul acesta. Doar ca acum comunicarea este axata mai degraba in jurul bucuriilor tinerilor din prezent decat ale celor din trecut.
Intrucat s-a bucurat de mare succes in 2011, campania „Si Ieri. Si Azi” demarata de Pepsi are continuitate si anul acesta. Doar ca acum comunicarea este axata mai degraba in jurul bucuriilor tinerilor din prezent decat ale celor din trecut.
Dezvoltata impreuna cu Graffiti BBDO, campania se va desfasura pe toata perioada verii, incluzand medii de comunicare TV, social media, OOH in principalele orase din tara, inclusiv pe mijloacele de transport in comun. Principalul mediu de comunicare este insa sticla Pepsi-Cola in editie limitata care va fi disponibila in special pe litoral, potrivit unui comunicat al companiei.
Spotul TV de anul acesta expune diferite situatii de viata, personaje si stari ramase neschimbate de-a lungul mai multor generatii printr-o scurta calatorie in timp si avand ca fundal muzical un remix al Mariei Radu creat dupa melodia originala "Dorul" a lui Aurelian Andreescu.
Campania isi propune sa stabileasca un dialog intre generatii, dialog pe care il ilustreaza printr-o serie de printuri haiose.
De asemenea, campania include si aplicatia de Facebook "Retromixer", dezvoltata de Xplain, care permite fanilor sa-si creeze propriul poster Pepsi-Cola, intregrand pozele personale in printurile folosite in campanie.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.