Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pepsi sustine fotbalul romanesc: Brandul a lansat impreuna cu Academia de Fotbal Gheorghe Hagi proiectul Next 11
Tags: pepsi, academia gheorghe hagin next 11, gheorghe hagi, moga
Dintre toate sporturile, Pepsi a avut mereu o atractie speciala pentru fotbal, pe care l-a sustinut, sponsorizat si promovat. De-a lungul timpului, brandul s-a asociat cu nume cu rezonanta precum Beckham, Ronaldo, Ronaldinho, Zidane sau Messi, adevarate modele pentru toti tinerii pasionati de fotbal. Si pentru ca in Romania exista si pasiune si talent in acesta directie, Pepsi a decis sa sustina fotbalul autohton incheind un parteneriat pe termen lung cu Academia Gheorghe Hagi.
Dintre toate sporturile, Pepsi a avut mereu o atractie speciala pentru fotbal, pe care l-a sustinut, sponsorizat si promovat. De-a lungul timpului, brandul s-a asociat cu nume cu rezonanta precum Beckham, Ronaldo, Ronaldinho, Zidane sau Messi, adevarate modele pentru toti tinerii pasionati de fotbal. Si pentru ca in Romania exista si pasiune si talent in acesta directie, Pepsi a decis sa sustina fotbalul autohton incheind un parteneriat pe termen lung cu Academia Gheorghe Hagi.
Evenimentul de lansare a proiectului a fost organizat de Graffiti PR si GMP PR si i-a avut ca invitati pe Gheorghe Hagi, Levent Yuksel (Business Unit General Manager, PepsiCo East Balkans) si Calin Clej (Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania).
Cu aceasta ocazie a fost lansata si campania de comunicare a parteneriatului dintre Pepsi si Academia Gheorghe Hagi. Aceasta include un spot TV creat de Graffiti BBDO ce face referire de meciul de la Mondialul American, din 4 iulie 1994, in care Gheorghe Hagi a fost vedeta momentului.
Proiectul beneficiaza de asemenea de propriul sau imn, creatie a celui mai cunoscut nume din industria muzicala romanesca, Marius Moga. Imnul Next 11 va putea fi remixat de fanii Pepsi cu ajutorul unei aplicatii speciale disponibila pe pagina de Facebook a Pepsi Romania.
„Speram ca acest proiect sa ii ofere fiecarui tanar jucator sansa catre performanta. Noi suntem foarte mandri sa fim parteneri in proiect si sa conturam istoria fotbalului romanesc alaturi de unul dintre cei mai valorosi reprezentanti, Gheorghe Hagi. Pasiunea, sacrificiul, credibilitatea, implicarea sa pentru tanara generatie reprezinta un pasaport catre succes al acestei actiuni ambitioase si necesare", spune Levent Yuksel (Business Unit General Manager, PepsiCo East Balkans).
Parteneriatul cu Academia de Fotbal Gheorghe Hagi este una dintre cele mai semnificative investitii pe care Pepsi le-a facut in sustinerea tinerelor talente din sportul romanesc.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.