Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Plan de marketing de 90 de zile. Afla de ce ti-ar putea fi de folos
Tags: plan marketing, strategie, buget, piata, profil, public-tinta, mesaj
Planurile de marketing, de regula, nu se fac doar pe cateva luni. Fie ca le intocmim pentru un an, fie ca le gandim pe mai multi ani, avem in vedere niste linii stricte de la care nu ne abatem intotdeauna cu foarte mult. Exista insa necesitatea de a verifica periodic in ce masura acelasi plan de marketing mai aduce rezultatele dorite.
Planurile de marketing, de regula, nu se fac doar pe cateva luni. Fie ca le intocmim pentru un an, fie ca le gandim pe mai multi ani, avem in vedere niste linii stricte de la care nu ne abatem intotdeauna cu foarte mult. Exista insa necesitatea de a verifica periodic in ce masura acelasi plan de marketing mai aduce rezultatele dorite.
Acest plan redus ne forteaza, intr-o oarecare masura, sa fim mult mai atenti la ceea ce se intampla pe piata, sa observam mai usor schimbarile si sa raspundem cerintelor pietei fara sa ne indepartam de obiectivul principal.
In plus, atunci cand observam ca ceva nu functioneaza asa cum ne-am dori, vom efectua modificarea mult mai usor, iar planul extins nu va fi afectat. Acest plan de 90 de zile poate fi privit ca un suport semi-transparent care va fi plimbat de-a lungul planului pe mai multi ani, reusind astfel sa ne mentina alerti si sa ne duca, intr-un final, acolo unde ne dorim.
Arunca o privire in trecut si gandeste-te ce strategie de marketing a functionat cel mai bine in ultimele 6 luni, precum si ce strategie a mers bine, insa ar fi putut fi imbunatatita.
De asemenea, identifica ce tehnica nu a functionat deloc, precum si ce strategie pe 12 luni a adus rezultate bune si de ce.
In ultimele 6 luni s-a schimbat ceva in ce priveste profilul publicului-tinta? Ce canale de comunicare in marketing vei folosi in aceste 90 de zile si de ce? E nevoie sa imbunatatesti mesajul de marketing? Ce buget alegi pentru cele 90 de zile?
Toate aceste raspunsuri vor fi incluse intr-un program cu durata de 90 de zile. Evalueaza saptamanal rezultatele si desfasurarea acestui plan si fa modificari atunci cand este nevoie. La final, vei sti foarte bine care sunt prioritatile, pe ce trebuie sa te concentrezi si care vor fi rezultatele la care trebuie sa te astepti.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.