Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Posterele L'Oréal cu Julia Roberts si Christy Turlington au fost scoase de pe piata

Tags: l'oréal, l'oreal, julia roberts, christy turlington, femei, reclame, lancome, matbelline

Compania L'Oréal a trebuit sa renunte la campaniile publicitare in care le aveau ca eroine pe frumusica Julia Roberts si supermodelul Christy Turlington, dupa ce a fost acuzata de un parlamentar britanic, Jo Swinson, ca a exagerat cu prelucrarea pozelor, scrie guardian.co.uk.
Swinson, promotoare a unei campanii de durata impotriva "imaginilor perfecte si nerealiste" a femeilor din reclame, s-a plans Autoritatii pentru Standarde in Publicitate din Marea Britanie cu privire la campaniile publicitare din magazine pentru brand-urile detinute de L'Oréal, Lancôme and Maybelline. Autoritatea din Marea Britanie a decis ca ambele reclame incalca codurile privind limita exagerarii, fiind deci inselatoare. A fost astfel interzisa publicarea lor ulterioara.
 
Reclama pe doua pagini a companiei L'Oréal care o are in prim-plan pe Roberts, noul chip Lancôme, promova un fond de ten numit Teint Miracle, care pretinde ca da nastere unei "lumini naturale" care emana dintr-o piele frumoasa. Pozele au fost facute de celebrul fotograf Mario Testino. 
 
Reclama la Maybelline in care apare Turlington promoveaza un fond de ten numit The Eraser care pretinde sa fie un produs anti-ageing. In reclama, parti ale chipului lui Turlington sunt acoperite de fond de ten, iar altele nu, pentru a arata efectele produsului.
 
Reprezentanta L'Oréal din Marea Britanie a admis ca imaginea lui Turlington a fost "retusata digital, pentru a da luminozitate pielii, pentru a sterge excesul de machiaj, reduce cearcanele, netezi buzele si inchide sprancenele la culoare". Totusi, semnele imbatranirii sunt acolo, per total, imaginea prezentand rezultate ce pot fi obtinute.
 
Compania a trimis catre Autoritatea pentru Standarde in Publicitate poze ale ambelor femei pe covorul rosu, pentru a demonstra ca sunt frumoase in mod natural. L'Oréal sustine ca tehnicile digitale post-productie nu sunt "direct relevante" si ca reclama este "o poza aspirationala".
 
"Sunt inconjurati de imagini cu femei cu piele impecabila si trupuri exagerat de suple, dar ele nu reflecta realitatea", a declarat Swinson. Aceasta decizie de a interzice reclamele le trimite publicitarilor un mesaj important, acela al intoarcerii la realitate.

 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016