Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PR romanesc de exceptie: Campania dedicata proiectului Rosia Montana este una dintre cele mai bune din lume
Tags: rosia montana, the practice, campanie pr, global sabre, premiu sabre
Agentia The Practice, parte a grupului Leo Burnett, a castigat pentru a doua oara consecutiv premiul Global SABRE, distinctie acordata pentru cele mai bune 50 de campanii de PR din lume.
Agentia The Practice, parte a grupului Leo Burnett, a castigat pentru a doua oara consecutiv premiul Global SABRE, distinctie acordata pentru cele mai bune 50 de campanii de PR din lume.
“Campania `Transparenta este aur curat` si-a propus sa invite la un dialog deschis liderii de opinie din mediul online si sa raspunda la orice nelamurire referitoare la proiectul minier de la Rosia Montana. Prin aceasta atitudine deschisa si proactiva, multe mituri au fost clarificate, corectate, campania contribuind astfel la o mai buna informare a opiniei publice”, spune Andreea Nastase (Vice-President Corporate Communications, Rosia Montana Gold Corporation).
Din analizele realizate cu sase luni inaintea campaniei, pe timpul si cu sase luni dupa campanie, au reiesit rezultate pozitive indiscutabile in ce priveste indicatorii de comunicare. Succesul campaniei este intarit si de premiile castigate anteriro la alte competitii de gen precum Romania PR Award (aur) sau EMEA SABRE Awards (aur).
„Este cel mai important premiu luat de o campanie de social media romaneasca la o competitie internationala de PR. A fost un program de comunicare foarte complex, delicat si dificil, dar pe care l-am gestionat cu rezultate remarcabile. Speram sa aratam si cu acest premiu ca tratarea social media cu tool-uri de PR si oameni de PR devine o necesitate pentru orice brand care se gandeste serios atat la oportunitatile, cat si la riscurile pe care le presupune prezenta in social media”, spune Monica Jitariuc (Head of Social Media Departament, The Practice).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.