Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Preliminarii Cannes Lions 2012: 5 agentii romanesti au fost deja nominalizate
Tags: cannes lions, 2012, publicitate cannes, agentii romanesti, shortlist 2012
Romania are deocamdata cinci agentii pe shorlist-ul festivalului Cannes Lions 2012. McCann Erickson, GMP Advertising, Saatchi & Saatchi, Publicis si Zenith Media sunt norocoasele care au sanse mari sa castige din premiile competitiei.
Romania are deocamdata cinci agentii pe shorlist-ul festivalului Cannes Lions 2012. McCann Erickson, GMP Advertising, Saatchi & Saatchi, Publicis si Zenith Media sunt norocoasele care au sanse mari sa castige din premiile competitiei.
Initiata anul trecut de batonul de ciocolata ROM Autentic, campania „Romanii sunt destepti” a reusit sa-si atinga scopul, acela de a schimba sugestiile negative generate automat de motorul de cautare Google la introducerea sintagmei „romanii sunt”. Romania a devinit astfel prima tara din lume care si-a schimbat imaginea pe internet.
Saatchi&Saatchi se afla pe shortlist la categoria Environmental PR (PR Lions) si la Flat Mailing (Direct Lions) cu campania, “Plant the bill” pentru Enel.
De asemenea, la categoriile Best Use of Integrated Media si Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Message (Media Lions) agentia a fost nominalizata cu campania “Repetition” realizata pentru organizatia non-profit “Horia Motoi”.
GMP Advertising s-a facut remarcata cu campania “Drumul Mingii” dezvoltata pentru Timisoreana, ce concureaza la categoria Best Use of Sponsorship, PR LIONS.
Campania a fost lansata anul trecut si a adunat 1.000 de romani care au mers efectiv cu mingea la picior prin tara. Traseul national a inceput la Timisoara si a trecut prin unele dintre cele mai importante orase ale Romaniei pentru a ajunge in cele din urma la destinatia finala a Drumului Mingii, respectiv la Brasov, acolo unde a avut loc finala Cupei Romaniei Timisoreana.
Publicis a fost nominalizata la categoria Best Use of Special Events and Stunt/Live Advertising (Media Lions) datorita campaniei "Your Last Journey" realizata pentru Politia Romana.
Zenith Media a fost shortlistata atat in cadrul Best Use of Integrated Media, cat si in cadrul Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages (Media Lions) cu campania “Repetition” realizata in colaborare cu Saatchi&Saatchi pentru organizatia non-profit “Horia Motoi”.
Urmeaza sa fie anuntate shortlisturile pentru categoriile "Branded Content & Entertainment Lions", "Cyber Lions", "Design Lions", "Film Craft Lions", "Film Lions", "Radio Lions", "Titanium & Integrated Lions".
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre cannes lions
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.