Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Premiera in publicitatea romaneasca: prima reclama transmisa live
Tags: bergenbier, reclama live, stadion ilie oana, agentia fuse
Bere, fotbal si muzica clasica. Aduce a contradictie in termeni, nu-i asa? Si totusi, cele trei cuvinte descriu minimal ultima campanie publicitara a Bergenbier, o premiera absoluta pe piata de advertising din Romania.
Bere, fotbal si muzica clasica. Aduce a contradictie in termeni, nu-i asa? Si totusi, cele trei cuvinte descriu minimal ultima campanie publicitara a Bergenbier, o premiera absoluta pe piata de advertising din Romania.
Sponsor principal al Ligii I de Fotbal, Bergenbier si-a lansat ultimul clip publicitar odata cu inaugurarea stadionului Ilie Oana din Ploiesti, in fata a peste 15.ooo de spectatori. Acestia au avut ocazia de a asista la crearea primei reclame romanesti difuzata in timp ce este filmata.
Ce legatura au insa toate acestea cu muzica clasica? Ei bine, spotul publicitar a fost filmat pe acordurile ariei "Libiamo", din Traviatta de Verdi, in interpretarea lui Vlad Mirita si a Irinei Iordachescu.
Practic, evenimentul a marcat trei premiere autohtone: prima reclama transmisa live, prima aparitie a unor dansatori echipati cu lasere, dar si primul concert simfonic sustinut pe un stadion.
Reclama a fost transmisa in direct pe posturile Pro TV si Sport.ro, precum si pe 16 pagini web, aplicatii mobile si locatii digitale din Bucuresti si din tara.
Clipul poarta semnatura agentiei Fuse, parte a Omnicom Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala.
Ce legatura au insa toate acestea cu muzica clasica? Ei bine, spotul publicitar a fost filmat pe acordurile ariei "Libiamo", din Traviatta de Verdi, in interpretarea lui Vlad Mirita si a Irinei Iordachescu.
Practic, evenimentul a marcat trei premiere autohtone: prima reclama transmisa live, prima aparitie a unor dansatori echipati cu lasere, dar si primul concert simfonic sustinut pe un stadion.
Reclama a fost transmisa in direct pe posturile Pro TV si Sport.ro, precum si pe 16 pagini web, aplicatii mobile si locatii digitale din Bucuresti si din tara.
Clipul poarta semnatura agentiei Fuse, parte a Omnicom Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala.
"Alaturarea Bergenbier cu fotbalul romanesc e o idee fireasca. Dupa 10 ani de sponsorizare a echipei nationale, a venit urmatorul pas, sponsorizarea Ligii I, cea mai importanta competitie intre cluburi din Romania. Inovaţia pe care am vazut-o in aceasta seara este de asemenea fireasca, pentru ca Bergenbier, de-a lungul timpului, a insemnat inovaţie. A inova si in domeniul publicitatii e un pas firesc, si de aici si promptitudinea cu care am spus da acestei idei geniale", a declarat Tiberiu Mercurian, director de marketing Bergenbier.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.