Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Premiera la Cannes Lions: Festivalul va avea o sectiune dedicata mobile advertising-ului
Tags: cannes lions, 2012, mobile advertising, sectiune noua, festival de publicitate
Campaniile prin SMS, codurile QR, avalansa de aplicatii mobile si tehnologia AR, toate sunt astazi atat de importante pentru piata de advertising incat, dupa destula asteptare, ele si-au gasit locul si in cadrul celui mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions.
Campaniile prin SMS, codurile QR, avalansa de aplicatii mobile si tehnologia AR, toate sunt astazi atat de importante pentru piata de advertising incat, dupa destula asteptare, ele si-au gasit locul si in cadrul celui mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions.
Majoritatea companiilor de mobile marketing se vor afla pentru prima data la Cannes si pentru ca este cea dintai editie care premiaza cretivitatea din zona de mobile, la sectiunea special creata este asteaptat un val de intrari. Nu vor fi insa mai multe de 900, organizatorii fiind nevoiti totusi sa suplimenteze numarul membrilor juriului pentru a putea face fata proiectelor inscrise in competitie.
Noua sectiune isi propune sa recompenseze creativitatea in materie de site-uri si aplicatii mobile, jocuri pe mobil sau campanii desfasurate cu precadere prin intermediul dispozitivelor mobile. Categoriile ei componente sunt: Creative Use of Technology, Mobile Websites and Web Apps, Mobile Apps, Tablet Apps, Games, Rich Media Mobile Advertising si Integrated Campaigns led by Mobile.
Apare astfel ceea ce s-ar putea numi „publicitate mobila”. Ce inseamna acest lucru? Tom Eslinger, Digital Creative Director la Saatchi&Saatchi Worldwide si presedinte al juriului sectiunii inaugurale, explica simplu: „Mobile inseamana ca ideea poate fi experimentata aproape oriunde, fara a fi conditionata de statul in fata unui computer sau de un cablu de internet”.
Introducerea unei sectiuni de Mobile in cadrul celui mai renumit festival de publicitate din lume este in masura sa sublinieze importanta din ce in ce mai pregnanta a acestui sector in industria globala a comunicarii creative.
Cea de-a 59-a editie a festivalului Cannes Lions va avea loc in perioada 17-23 iunie.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre cannes lions
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.