Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Premiera pe piata de publicitate romaneasca: Leo Burnett lanseaza reclamele umanitare
Tags: secunda viata, campanie, leo burnett, secunda, publicitate tv, mihai nesu
Stim ca in publicitate secundele sunt scumpe, insa ele devin cu adevarat valoroase cand sunt in stare sa schimbe destine. Si o pot face gratie unui mecanism inovator de strangere de fonduri conceput de agentia Leo Burnett Romania.
Stim ca in publicitate secundele sunt scumpe, insa ele devin cu adevarat valoroase cand sunt in stare sa schimbe destine. Si o pot face gratie unui mecanism inovator de strangere de fonduri conceput de agentia Leo Burnett Romania.
Pretul unei secunde difuzate la TV este calculat in functie de audiente, asa incat publicul telespectator este cel care da pana la urma valoare secundei de publicitate.
Spoturile marcilor participante in cadrul programului vor purta sigla Secunda - viata, marcand astfel implicarea acestora in sustinerea cauzei alese.
”Dorinta de a-i ajuta pe ceilalti, dorinta de a da viata sperantelor a fost motorul acestei initiative de suflet pentru noi. Secunda-viata este mai presus de toate o modalitate prin care industria de publicitate foloseste mecanismele proprii in scop umanitar. Avem toata increderea ca tot mai multe marci se vor alatura demersului nostru pentru ca fiecare secunda conteaza. Iar Secunda - viata poate schimba vieti”, spune Ioana Iordache (CEO Leo Burnett).
Mecanismul Secunda – viata a fost implementat in cadrul Campaniei de strangere de fonduri pentru Fundatia Mihai Nesu, initiata si sustinuta de Gazeta Sporturilor. Primele marci care au acceptat sa se alature programului Secunda - viata si astfel sa sustina Fundatia Mihai Nesu sunt Gazeta Sporturilor si AXA Asigurari.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.