Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Prigat, in haine noi si cu chef de viata
Tags: prigat, ambalaj, chef de viata, ambalaj, noul prigat
O noua strategie de comunicare are nevoie si de produse in ambaleje noi. Desigur, nu-i musai, dar da bine si face ca tot ansamblul comunicarii sa fie integrat perfect. Asa cum se intampla in cazul unuia dintre brandurile aflate sub cupola Pepsi care tocmai si-a schimbat sloganul. Iar odata cu el si ambalajul.
O noua strategie de comunicare are nevoie si de produse in ambaleje noi. Desigur, nu-i musai, dar da bine si face ca tot ansamblul comunicarii sa fie integrat perfect. Asa cum se intampla in cazul unuia dintre brandurile aflate sub cupola Pepsi care tocmai si-a schimbat sloganul. Iar odata cu el si ambalajul.
Enciclopedia Chefului de Viata, o platforma online menita sa adune bucuriile zilei si sa fie un izvor de bine. Noua stare se regaseste inclusiv in noul design de ambalaj.
"Repozitionarea marcii Prigat, de la selling line-ul 'Mai mult fruct, mai multa energie' catre noul concept de comunicare integrata 'Chef de viata' a presupus si regandirea ambalajelor in asa fel incat acestea sa sustina promisiunea de marca”, spune Roland Kunst (Owner, die kunstfabrik).
Noua editie de ambalaje Prigat a fost realizata de catre agentia die kunstfabrik, care a regandit designul in conformitate cu strategia nationala a companiei PepsiCo Romania.
„Tema cu care am pornit la drum a fost, foarte pe scurt, 'un pahar de suc natural Prigat este cel mai bun mod sa iti incarci bateriile si sa ai chef de viata'. Ceea ce se si 'citeste' pe fiecare sticla si cutie, pe intreaga gama Prigat”, adauga Roland Kunst
Redesignul gamei Prigat a vizat 3 produse (juice, nectar, limonada), o gama de 16 fructe si mixuri, declinate in 5 volume (0.25l, 0.5l, 1l, 1.5l, 2l), pe 3 tipuri de suport ambalaj (sticla, plastic, carton).
Aflat intr-o perioada de repozitionare de brand, Prigat si-a propus sa le vorbeasca consumatorilor despre pofta de viata si bucuria de trai din plin fiecare clipa. Iar pentru asta a creat sloganul „Chef de viata”precum si "Repozitionarea marcii Prigat, de la selling line-ul 'Mai mult fruct, mai multa energie' catre noul concept de comunicare integrata 'Chef de viata' a presupus si regandirea ambalajelor in asa fel incat acestea sa sustina promisiunea de marca”, spune Roland Kunst (Owner, die kunstfabrik).
Noua editie de ambalaje Prigat a fost realizata de catre agentia die kunstfabrik, care a regandit designul in conformitate cu strategia nationala a companiei PepsiCo Romania.
„Tema cu care am pornit la drum a fost, foarte pe scurt, 'un pahar de suc natural Prigat este cel mai bun mod sa iti incarci bateriile si sa ai chef de viata'. Ceea ce se si 'citeste' pe fiecare sticla si cutie, pe intreaga gama Prigat”, adauga Roland Kunst
Redesignul gamei Prigat a vizat 3 produse (juice, nectar, limonada), o gama de 16 fructe si mixuri, declinate in 5 volume (0.25l, 0.5l, 1l, 1.5l, 2l), pe 3 tipuri de suport ambalaj (sticla, plastic, carton).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.