Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Procter & Gamble promite ca va deveni 100% verde
Tags: p&g, procter&gamble, energie regenerabila, materiale reciclabile, produse de consum, sustenabilitate, pampers, bounty
Procter and Gamble, cea mai mare companie de bunuri de larg consum din lume, a anuntat saptamana aceasta ca a elaborat o nou strategie de sustenabilitate care, daca va avea succes, va influenta mediul inconjurator intr-un mod pozitiv.
Procter and Gamble, cea mai mare companie de bunuri de larg consum din lume, a anuntat saptamana aceasta ca a elaborat o nou strategie de sustenabilitate care, daca va avea succes, va influenta mediul inconjurator intr-un mod pozitiv.
Presedintele si CEO al P&G, Bob McDonald, a precizat ca strategia oe termen lung a companiei se bazeaza pe patru piloni cheie:
1. centralele energetice sa foloseasca 100% energie regenerabila.
2. Folosirea exclusiv a materialelor reciclabile si regenerabile pentru toate produsele.
3. Asigurarea unui nivel zero de deseuri.
4. Proiectarea de produse care satisfac clientul si conserva resursele.
Tintele specifice de sustenabilitate, stabilite pentru anul 2010 includ:
- inlocuirea materialelor pe baza de petrol cu materiale regenerabile - 25%;
- cresterea procentului de spalare cu apa rece pana la 70% in cazul masinilor de spalat;
- reducerea gradului de ambalare cu pana la 20% pe utilizator;
- reducerea transportului cu camionul cu 20%, fata de anul 2010.
Aceste lucruri nu ne sunt indiferente, deoarece vorbim de P&G, compania ersponsabila pentru majoritatea produselor de consum din casele noastre: Pampers, Tide, Always, Pantene, Gillete, Bounty, Dawn, Gain, Pringles, Charmin, Downy, Iams, Crest, Oral-B, Duracell si Olay, sa mentionam doar cateva dintre marcile inregistrate detinute.
Autor: Madalina Alexe
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.