Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Producatorii auto apeleaza la social media pentru atragerea tinerilor consumatori

Tags: producatori auto, social media, smart fortwo, twitter, focus electric

Producatorii auto intampina din ce in ce mai multe dificultati in ceea ce priveste atragerea consumatorilor tineri. Asa ca tot mai multe firme producatoare de masini recurg la canalele social media pentru a-si promova produsele, deoarece stiu ca acesta este mediul preferat al tinerilor din Generatia Y.
Spre exemplu, Smart este primul producator auto care a ales sa creeze o campanie publicitara exclusiva pe site-ul de microblogging Twitter. Filiala companiei din Argentina a realizat un scurt clip video original care infatiseaza masinuta Smart Fortwo ruland pe o strada, clip ce a fost produs prin alaturarea a 455 de tweet-uri individuale. Iar mesajul alaturat nu depaseste limita de 140 de caractere de pe Twitter: "Incape oriunde. De ce nu si in 140 de caractere? Smart Fortwo  … o idee stralucita pentru oras".
 

 
Conform celor mai recente studii, din ce in ce mai putini tineri sunt interesati de achizitionarea unui autovehicul, acestia fiind mai atrasi de comunicarea prin intermediul retelelor de socializare si neputandu-se desprinde de smartphone-ul sau tableta personala. Tendinta de descrestere a interesului fata de masini in randul tinerilor este intalnita nu doar in Statele Unite, dar si in tari precum Germania, Canada, Norvegia, Marea Britanie si Suedia.
 
Ford este un alt producator auto care a ales sa ajunga la consumatorii tineri prin intermediul canalelor social media. Compania a lansat de curand un joc inedit pe pagina sa de Facebook numit "Plug N Play in Electric City with the 2012 Focus Electric", care le permite utilizatorilor sa testeze noul Ford Focus electric.
 
"Canalele social media permit companiei sa intalneasca consumatori la care nu ar putea ajunge prin intermediul mijloacelor traditionale de publicitate, facilitand dialogul cu o audienta complet noua," a declarat Chad D’Arcy, Marketing Manager pentru Focus Electric.
 
Alte companii incearca sa atraga milenarii prin intermediul sistemelor sofisticate de infotainment. Spre exemplu, Mercedes-Benz a integrat un nou sistem in ultima sa generatie de autovehicule ce le permite soferilor sa isi verifice News Feed-ul de pe Facebook, folosind un software special cu sintetizator de vorbire.
 
In orice caz, generatia tanara nu se lasa usor impresionata, astfel ca ne putem astepta ca producatorii auto si nu numai sa recurga la metode din ce in ce mai inedite pentru atragerea acestora, iar social media va fi cu siguranta un instrument tot mai utilizat in acest sens.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016