Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Promisiunea brandului e diferita de promisiunile pe care le fac oamenii
Tags: promisiunea de brand, dezvoltare brand, dezvoltare afacere, produse
Ne suparam pe un prieten cand isi incalca o promisiunea, dar se poate sa il iertam destul de curand si sa dam uitarii totul. Nu acelasi lucru se intampla insa si cand brandul isi incalca promisiunea facuta clientului.
Ne suparam pe un prieten cand isi incalca o promisiunea, dar se poate sa il iertam destul de curand si sa dam uitarii totul. Nu acelasi lucru se intampla insa si cand brandul isi incalca promisiunea facuta clientului.
Cu totii avem branduri preferate. Si le indragim dintr-un motiv anume. Devenim atasati de brandul respectiv si, pe masura ce atasamentul nostru creste, cresc si exigentele fata de produsele sau serviciile aferente marcii respective. Astfel, cu atat mai mare ne va fi supararea cand un produs al brandului preferat nu isi va respecta promisiunea.
In momentul in care ne confruntam cu dezamagirea produsa de un produs al brandului preferat, avem motive suficiente pentru a trece la alt brand. Iar daca ne numaram printre cei care se ocupa de dezvoltarea unei marci, e clar ca trebuie sa avem grija ca un astfel de lucru sa fie gestionat cu grija pentru a mentine intacta relatia clientului cu brandul.
In momentul in care afacerea noastra nu poate sa ofere cumparatorilor ceea ce promite, are toate sansele sa dispara de pe piata pentru ca atributul calitatii reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte care asigura succesul unei afaceri.
Exista trei mari greseli pe care le putem face atunci cand dezvoltam promisiunea de brand:
- cand nu reusim sa identificam asteptarile pe care clientul si le-a creat in minte inainte ca acesta sa intre in contact cu produsul respectiv;
- cand implementam un sistem care ofera clientului o experienta negativa;
- cand nu angajam persoanele potrivite.
Angajatii ar trebui sa se identifice cu brandul pentru ca, in caz contrar, acestia vor transmite clientului impresia nepotrivita in legatura cu marca. Promisiunea brandului este livrata si de angajati astfel ca va trebui sa fim intotdeauna atenti la toate aspectele care tin de brandul pe care il dezvoltam.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.75
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.