Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Publicitarii romani se pregatesc de gala
Tags: publicitate romaneasca, 10 ani, eveniment, premiere publicitate romaneasca
Dati timpul inapoi cu 10 ani. Cum era publicitatea romaneasca? Tocmai trecuse de gradinita si intrase la scoala. Insa timpul a trecut, ea a evoluat, iar dupa un deceniu iata ca isi numara si premiantii.
Dati timpul inapoi cu 10 ani. Cum era publicitatea romaneasca? Tocmai trecuse de gradinita si intrase la scoala. Insa timpul a trecut, ea a evoluat, iar dupa un deceniu iata ca isi numara si premiantii.
Pe 18 octombrie, Opera Nationala Bucuresti va gazdui Festivitatea de premiere a celor mai bune lucrari ale publicitatii romanesti din ultimii 10 ani.
Intitulat "10 ani de creativitate romaneasca", evenimentul este organizat de The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), in colaborare cu Art Directors Club Romania (ADC*RO).
Organizatorii si-au propus ca prin sarbatorirea a zece ani de creativitate romaneasca sa promoveze si sa inspire intreaga industrie de comunicare din Romania.
"Existenta unui festival de creatie in Romania este o necesitate. Avand in vedere reusitele agentiilor romanesti obtinute de-a lungul anilor in diferite competitii internationale, precum si cel mai recent succes de la Cannes, este firesc sa sarbatorim lucrarile de cea mai buna calitate din aceasta tara. UAPR este implicata in promovarea a ceea ce Industria de Publicitate face cel mai bine si cu siguranta Romania face fata la orice nivel", declara Radu Florescu, Presedinte UAPR.
Editia aniversara va marca cele mai importante momente din ultimii zece ani prin premierea celor mai bune lucrari create din 2002 pana astazi. Acestea vor fi organizate intr-o prima arhiva a publicitatii romanesti.
In cele sase categorii ale competitiei au fost inscrise 648 de lucrari, semnate de catre 23 de agentii. Acestea sunt: DDB Bucharest, GAV, Gavrila&Asociatii, GMP Advertising , Graffiti BBDO Bucharest, Grey G-2 Romania, Hippos, Leo Burnett Group, Lowe&Partners , Mercury 360 , Next Advertising , Odyssey Communication, Ogilvy Group Romania , Papaya Advertising , Propaganda, Publicis Romania, Right Media , Rusu+Bortun Brand Growers , Saatchi&Saatchi Romania, Totem Communication, Utopium, Vitrina Advertising , Webstyler.
In cadrul galei de pe 18 septembrie vor fi anuntati castigatorii fiecarei sectiuni si categorii de concurs, dar si premiile pentru cele mai bune lucrari din 2011. De asemenea, vor fi oferite distinctii speciale advertiserilor ce s-au remarcat in ultimii zece ani prin sustinerea creativitatii din publicitatea romaneasca.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.