Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Publicitate fara limita de varsta: American Apparel a apelat la un fotomodel de 60 ani
Tags: american apparel, jacky, femeie in varsta, campanie, facebook
Cine spune ca doamnele mai coapte nu au ce cauta in reclame? Veti spune pe nerasuflate ca moda, trendul, standardele de frumusete existente. Dar toate acestea sunt facute de catre oameni si tot ei sunt in masura sa le schimbe. In sensul acesta s-au facut deja cativa pasi, iar American Apparel tocmai ce s-a alaturat publicitatii fara limita de varsta.
Cine spune ca doamnele mai coapte nu au ce cauta in reclame? Veti spune pe nerasuflate ca moda, trendul, standardele de frumusete existente. Dar toate acestea sunt facute de catre oameni si tot ei sunt in masura sa le schimbe. In sensul acesta s-au facut deja cativa pasi, iar American Apparel tocmai ce s-a alaturat publicitatii fara limita de varsta.
Compania si-a prezentat noul model pe pagina sa de Facebook impreuna cu povestea surprinzatoarei initiative.
„Exista ceva la Jacky atat de irezistibil incat, atunci cand am zarit-o pentru prima data intr-un restaurant din New York, ne-am prezentat si am tras un scaun alaturi de ea. In timpul unei lungi discutii care a abordat o multitudine de subiecte de la cariera si nutritie pana la relatii, varsta si frumusete, am intrebat-o daca ar fi de acord sa pozeze pentru noi. Am fost incantati cand a acceptat. Iata cateva fotografii pe care i le-am facut lui Jacky in ultimele luni aratandu-ne cat de mult ii place sa poarte American Apparel. Speram sa va placa si voua”, se arata intr-o postare pe pagina de Facebook a brandului.
Reactia publicului la adresa campaniei este impartita. In vreme ce unii apreciaza initiativa brandului si o admira pe Jacky pentru ca a imbatranit frumos, altii au facut unele comentarii rautacioase. Una peste alta insa, imaginile au fost de impact, adunand peste 2.000 de like-uri, 150 de share-uri si 110 comentarii in doar cateva zile de la postarea pe Facebook.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.