Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Publicitate murala: 15 reclame realizate in graffiti
Cand vine vorba despre publicitare, orice forma pare admisa si orice lucru poate deveni suport al creatiei, chiar si peretii cladirilor. Admirat si blamat in egala masura, graffiti-ul a devenit atractiv inclusiv pentru advertiseri, care nu au ezitat sa apeleze la o metoda de promovare mai putin conventionala.
Graffiti-urile publicitare vorbesc despre branduri intr-o maniera originala si creativa, imbinand in mod stralucit reclama cu arta. Nu au poate acelasi succes ca metodele traditionale de promovare, insa cu siguranta sunt scutite de indiferenta trecatorilor.
Chiar daca aceasta forma de publicitate este contestata la fel de puternic ca si graffiti-ul in sine, exista deja firme specializate in astfel de lucrari murale, precum Tatscru, ALT Terrain si CriticalMassive, iar unele dintre lucrarile lor sunt absolut senzationale.
Creata de ALT Terrain, aceasta reclama face parte din campania „The 5th Door” si a fost conceputa pentru Toyota Matrix. Seria de lucrari a cuprins orasele New York, Philadelphia, Washington DC si Atlanta.
Tatscru a realizat reclame murale pentru foarte multe companii, inclusiv pentru branduri gigant precum McDonald’s.
Sau precum gigantul petrolier BP, care a dorit sa-si promoveze preocuparile pentru mediu.
Din nou o creatie a Tatscru, de data asta pentru Coca-Cola.
O reclama a Tatscru pentru M&M cu un mesaj relevant, scris in spaniola: „Mult mai multa culoare”.
Acestea fac parte dintr-o serie de lucrari pentru Pabst Blue Ribbon realizate de Colossal Media in 10 orase americane.
Un alt desen din cadrul campaniei pentru Pabst Blue Ribbon.
Si jocurile video au beneficiat de pe urma reclamelor-graffiti. In cazul de fata este vorba despre GTA Chinatown Wars, din seria Grand Theft Auto. Reclama a fost creata de Colossal Media in colaborare cu Rockstar Games.
Din nou o reclama pentru GTA.
Acest graffiti a fost realizat pentru Pepsi in zona cu cei mai multi tineri din inima Moscovei.
Face parte din aceeasi campanie realizata la Moscova.
Pana si serviciile publice au apelat la reclame murale. In Brazilia, promovarea unei linii telefonice gratuite s-a realizat printr-un graffiti cu mesajul: "Crimele seamana cu jocurile de cuvinte incrucisate: cu cat obtii mai multe linii, cu atat te apropii mai mult de solutie."
Nici ONG-urile nu au ezitat sa apeleze la graffiti. Este si cazul Unicef, care a plasat aceasta reclama pe peretele unui liceu din Zagreb, Croatia.
Zidul "Help Me Wall" a promovat programul de mentorat Brother In Arms (Noua Zeelanda).
Graffiti-urile publicitare au ajuns chiar si in Romania. Aceasta este o reclama dintr-o statie de metrou realizata pentru compania Bayer.
[Via Bussines Insider]
Recomanda-l prietenilor:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.