Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Publicitate pentru orbi
Tags: reclama, orbi, burger, braille, wimpy
Intrucat sunt preponderent vizuale, campaniile de marketing ii excludeau, fara drept de apel, pe cei nevazatori. Asta pana acum, pentru ca un lant de restaurante fast-food a creat reclama care nu se vede, ci se simte.
Intrucat sunt preponderent vizuale, campaniile de marketing ii excludeau, fara drept de apel, pe cei nevazatori. Asta pana acum, pentru ca un lant de restaurante fast-food a creat reclama care nu se vede, ci se simte.
Se numeste Wimpy Braille si este o creatie a agentiei Metropolitan Republic pentru lantul de restaurante fast-food din Africa de Sud, numit simplu Wimpy.
Pentru restul lumii este un burger ca oricare altul, dar pentru nevazatori este cu totul special. Asta pentru ca produsul in sine contine reclame pe care doar cei cu astfel de deficiente le pot intelege.
Este vorba despre o serie de mesaje scrise cu ajutorul alfabetului Braille si a catorva seminte de susan. Semintele sunt asezate pe chiflele sandvisului si sunt menite sa ii spuna consumatorului ce anume contine acesta. De exemplu, pe burgerul din imaginea de mai jos sta scris „Burger cu 100% carne de vita, special pentru tine”.
Wimpy a creat nu mai putin de 15 burgeri Braille, cu ingrediente diferite. Rostul lor este de a sustine si promova campania de marketing a companiei, care si-a propus sa dea de stire lumii ca in restaurantele Wimpy exista meniuri speciale pentru nevazatori.
Campania este proaspat lansata, iar reprezentantii companiei sustin ca aceasta a ajuns deja la cunostinta a 800.000 de persoane cu deficiente de vedere. Totul gratie social media.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.