Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Puritate apei s-a intrupat in online: AQUA Carpatica si-a lansat website-ul de prezentare

Tags: aqua carpatica, wesite, site aqua carpatica, grapefruir, apa pura

Agentia de branding si digital Grapefruit a creat pentru AQUA Carpatica un website cu design minimalist si o paleta cromatica specifica produsului. Conceptia se axeaza pe pozitionarea brandului ca singura apa minerala carbogazoasa naturala fara nitrati din lume.
Din punct de vedere grafic, s-a mers pe o abordare simpla, care urmareste sa dea impresia de transparenta si miscare. Pentru asta s-au folosit linii fluide si culori menite sa evoce puritatea apei, in timp ce, din punct de vedere al navigarii, atentia principala a cazut pe interactivitate si ergonomie. Puritatea absoluta ramane insa mesajul principal in comunicarea brandului, completat de teme legate de un stil de viata sanatos, trenduri si inovatie.

"Conceptul vizual a pornit de la ideea de puritate a apei, atat ca substanta in sine, cat si ca provenienta, sursa. Prin modul de navigare, animatiile si elementele grafice folosite am dorit sa oferim utilizatorilor o experienta captivanta, care sa transmita, dincolo de mesajele clare din continut, la un nivel senzorial, valorile brandului AQUA Carpatica: puritate, calitate, sanatate", explica Cristina Poncu, Web Designer Grapefruit.

Grapefruit a realizat website-ul AQUA Carpatica

Prin intermediul platformei de prezentare online, AQUA Carpatica urmareste sa se pozitioneze pe piata apelor ca un brand inovator si la moda, sa-si creasca notorietatea si afinitatile in randul segmentului tanar, manifestand totodata si o preocupare pentru educarea grupurilor tinta vizavi de aspectele legate de sanatate si apa de buna calitate.

Targetul website-ului este format din tineri profesionisti (20-45 de ani) din mediul urban, preocupati de sanatate si de alimentatie, mamele atente la apa pe care o dau bebelusilor, dar si din tinerii bombardati de mesajele brandurilor de junk food.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016