Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Rebranding aniversar: Ciserom are o noua identitate
Tags: ciserom, rebranding, seed consultants, sosete ciserom
La aniversarea a 85 de ani de existenta, Ciserom si-a facut siesi un cadou: o noua identitate vizuala, mai fresh si mai colorata. Dezvoltata impreuna cu agentia de branding si design Seed Consultants, noua identitate de brand a fost prezentata in premiera in cadrul evenimentului de lansare de vineri, 14 septembrie 2012, in Sebes.
La aniversarea a 85 de ani de existenta, Ciserom si-a facut siesi un cadou: o noua identitate vizuala, mai fresh si mai colorata. Dezvoltata impreuna cu agentia de branding si design Seed Consultants, noua identitate de brand a fost prezentata in premiera in cadrul evenimentului de lansare de vineri, 14 septembrie 2012, in Sebes.
Pilonii brandului sunt valori precum traditie si indemanare (ca expresie a experientei acumulate in 85 de ani de existenta), competitivitate si culoare (reprezentand evolutia si energia brandului). Prospetimea noii imagini a companiei din Sebes a fost astfel sintetizata in sloganul “Pofta buna la o zi colorata!”.
Pentru evenimentul de lansare au fost realizate doua simulari creative ale simbolului Ciserom: un ghem imens din fire colorate si varianta acestuia construita din sosete.
“Ceea ce am dezvoltat impreună cu Seed Consultants reprezinta esenta tuturor aspiratiilor noastre in ceea ce priveste viitorul companiei. Procesul de rebranding ne aduce mai aproape de consumatorii nostri care au nevoie de un start bun de zi si, incaltand produsele noastre, vor avea cu siguranta ceea ce isi doresc. Brandul Ciserom avea nevoie de o revitalizare care sa ilustreze mai bine ceea ce sunt produsele noastre: sosetele de calitate, colorate care iti fac ziua mai buna”, explica Constantin Ispir (Director general Ciserom).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre rebranding
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.