Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Rebranding cu gust: Lactag s-a relansat pe piata locala
Tags: lactag, rebranding, adventure, relansare lactag, lapte lactag
E greu sa te faci remarcat printre o sumedenie de marci similare in lipsa unei identitati care sa te reprezinte, dar mai ales sa atraga privirea. Si cum piata lactatelor e tot mai aglomerata, producatorul local Lactag a simtit ca e nevoie de un rebranding.
E greu sa te faci remarcat printre o sumedenie de marci similare in lipsa unei identitati care sa te reprezinte, dar mai ales sa atraga privirea. Si cum piata lactatelor e tot mai aglomerata, producatorul local Lactag a simtit ca e nevoie de un rebranding.
Noua identitatea se bazeaza pe valorile brandului care este unul traditional, dar cu valente moderne. Aceste valori, impreuna cu noua politica comerciala si de marketing au dus la abordarea unui nou concept de comunicare menit sa evidentieze naturaletea, prospetimea si gustul produselor companiei.
Campania “Pe gustate!” va fi promovata online, in social media si prin spoturi radio, desfasurandu-se in Bucuresti si alte 17 judete in care compania are o prezenta constanta la raft.
"Cu o noua infatisare ce pastreaza elemente traditionale romanesti, Lactag se prezinta in fata publicului cu transparenta si energie, invitandu-l sa savureze produsele sale lactate pline de savoare si extrem de gustoase“, spune Ioana Tene (Account Manager, AdVenture).
In completarea campaniei, Lactag lanseaza pachetele promotionale "Bunatate, pe gustate", care contin cate 3 produse diferite la un pret special. De asemenea, compania isi propune sa atraga atentia consumatorilor printr-o actiune de sampling in key accounts ce promoveaza ideea de produse lacatate "pe gustate". Cumparatorii sunt incurajati sa guste produsele si sa ofere feedback prin intermediul aplicatiei Gustometrul in care pot arata cat de mult le-a placut degustarea.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.