Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Rebranding de succes: ePayment a devenit PayU Romania
Tags: rebranding, payu, epayment, marketing, plati online
La inceputul acestui an, ePayment, principalul furnizor de solutii de plata online din Romania, a devenit PayU Romania, trecand astfel in ultima etapa a procesului de rebranding inceput in urma cu 6 luni. Investitia in procesul de rebranding al Gecad ePayment a fost de circa 70.000 de euro, dintre catre 30.000 de euro au fost pentru campanie, informeaza wallstreet.ro.
La inceputul acestui an, ePayment, principalul furnizor de solutii de plata online din Romania, a devenit PayU Romania, trecand astfel in ultima etapa a procesului de rebranding inceput in urma cu 6 luni. Investitia in procesul de rebranding al Gecad ePayment a fost de circa 70.000 de euro, dintre catre 30.000 de euro au fost pentru campanie, informeaza wallstreet.ro.
Acum un an si jumatate, Radu Georgescu anunta ca a vandut pachetul majoritar din Gecad ePayment catre grupul sud-african Naspers. Dupa achizitie a urmat rebranding-ul, mutare pe care responsabilii de marketing si comunicare ai companiei au inceput sa se concentreze incepand cu luna martie a anului trecut: Gecad ePayment urma sa devina PayU Romania.
S-a decis ca rebranding-ul sa fie unul in doi pasi:
1. In iunie 2011, compania a renuntat la cuvantul Gecad din denumire si, pana in ianuarie 2012, numele folosit a fost ePayment. De asemenea, si-a schimbat logo-ul din "ePayment. online payments. build-up your sales" in "ePayment. member of payU".
“Ar fi fost riscant sa trecem direct de la Gecad ePayment la PayU. Oamenii aveau incredere in acest brand si riscul cel mai mare era ca in momentul platii oamenii sa nu mai vrea sa cumpere. Brandul PayU nu avea notorietate in Romania, iar in tranzactiile online securitatea si increderea sunt esentiale”, explica Cristina Vrinceanu, specialist in marketing si relatii publice in cadrul PayU, citata de wallstreet.ro.
2. Procesul de rebranding s-a incheiat printr-o campanie de promovare neconventionala: o competitie intre magazinele online partenere. Obiectivul magazinelor participante a fost de a transmite catre cumparatorii proprii, intr-un mod cat mai creativ si mai eficient, ca ePayment a devenit PayU. Campania a fost sustinuta de 14 Ambasadori PayU si a marcat etapa de final a procesului de rebranding al companiei ePayment, principalul furnizor de solutii integrate de plata online, in PayU Romania. Castigatorii campaniei au fost desemnati pe baza rapoartelor si a indicatorilor de audienta, care au fost analizati de echipa de marketing a PayU, precum si a evaluarii calitative realizate de catre un juriu format din specialisti in comunicare, marketing, media si comert electronic.
Magazinele online care au realizat cele mai creative campanii au fost Blue Air, Paravion.ro si BestKids.ro.
Peste 8 milioane de afisari, 2 milioane de unici, peste 260.000 de newslettere deschise, plus expunere outdoor la metrou, pe strada, in aeroporturi, la bordul aeronavelor, in microbuze, autocare, mall-uri, restaurante si baruri, ce se ridica la peste 6 milioane de persoane. Acestea sunt rezultatele finale ale campaniei “Fii Ambasador PayU!” derulata in saptamana 23-29 ianuarie 2012, avand ca unic obiectiv promovarea mesajului “ePayment devine PayU” prin intermediul magazinelor online partenere ale PayU.
"PayU este un nume nou, dar si o promisiune noua pe care o facem tuturor partenerilor nostri, fie ca sunt clienti, cumparatori finali, banci, organizatii de carduri. Impreuna cu partenerii nostri, dorim sa ducem comertul electronic romanesc la o noua etapa, venind catre cumparatori cu instrumente care sa faciliteze achizitiile online. Vom oferi, de asemenea, companiilor partenere din mediul online noi posibilitati de incasare si noi servicii care sa le ajute sa isi dubleze veniturile din vanzarile pe Internet in urmatorii ani", spune Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU Romania pe site-ul oficial al companiei.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.