Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Rebranding in IT-ul romanesc: Asesoft devine NOD
Tags: asesoft, rebranding, it, nod, brandient
Agentia Brandient i-a oferit companiei Asesoft, unul dintre cei mai mari distribuitori de electronice, electrocasnice si IT din Romania, o noua identitate de brand. Modificarile sunt substantiale, incluzand si schimbarea numelui din Asesoft Distribution in Network One Distribution (NOD).
Agentia Brandient i-a oferit companiei Asesoft, unul dintre cei mai mari distribuitori de electronice, electrocasnice si IT din Romania, o noua identitate de brand. Modificarile sunt substantiale, incluzand si schimbarea numelui din Asesoft Distribution in Network One Distribution (NOD).
Miza noii identitati este gandita asadar pentru intreaga regiune sud-est europeana, nu doar pentru piata locala. Se pare ca Network One Distribution a inceput deja activitatea pe piata din Moldova, urmand ca in decursul acestui an sa intre pe pietele din Bulgaria si Ungaria.
Identitatea vizuala a fost realizata de Cristian Kit Paul, creative director si founding partner Brandient, iar platforma de implemntare este semnata de designerul Iancu Barbarasa.
"Am creat un nume nou si am desenat un sistem de identitate flexibil si inteligent care sa reprezinte mai bine aceasta organizatie competititva si care sa le permita in acelasi timp semnalizarea unui nou capitol in dezvoltarea businessului", spune Cristian Kit Paul, Creative Director, Founding Partner Brandient.
Fosta Asesoft Distribution este detinuta de omul de afaceri Iulian Stanciu si incorporeaza brandurile Emag si Flanco.
Actualul rebranding este al doilea proiect realizat de Brandient pentru antreprenorul roman Iulian Stanciu, dupa cel al eMAG, din 2010.
“Brandient a gandit si implementat noua identitate verbala si vizuala a brandului, precum si manifestarile acesteia la nevoile specifice unui brand de distributie B2B. Rezultatul celor sase luni de colaborare Brandient – Network One Distribution este o investitie in viitorul brandului, in acord cu strategia de expansiune a companiei”, mai spun reprezentantii agentiei de brand.
Brandient este compania de strategie de brand si design, multi-premiata international, cu birouri in Bucuresti si Singapore.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre rebranding
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.