Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama de rasu'-plansu' sau cum am invatat sa schimonosim limba romana - Partea a II-a
Tags: reclama, camping, orange, samsung, leo burnett
Va amintiti spotul in care cuvintele limbii romane erau ciuntite in asa fel incat conversatia se transformase intr-o insiruire ciudata de abrevieri? Ei bine, reclama cu pricina are si o continuare.
Va amintiti spotul in care cuvintele limbii romane erau ciuntite in asa fel incat conversatia se transformase intr-o insiruire ciudata de abrevieri? Ei bine, reclama cu pricina are si o continuare.
intalnirea din cofetarie, unde au savurat impreuna „o praji mega extra super” fara a fi „obo”, doar „plicti”, cei doi protagonsiti sunt surprinsi intr-un cadru montan, facand camping.
Conversatia decurge in acelasi stil, cu abrevieri exclamative, cuvinte de imprumut si erori gramaticale - "OMG, la munte e cel mai super!" , insa se termina neasteptat atunci cand baiatul incepe a canta o serenada in care (in sfarsit) vorbeste corect si cursiv romaneste. Tanara incheie insa, indignata: „Aplinistii ma depri”.
La fel ca si precedenta, reclama este creatia Leo Burnett Romania si face parte din campania Orange "E timpul sa redescoperim vorbitul normal" ce promoveaza telefonul Samsung S5610.
Dupa Conversatia decurge in acelasi stil, cu abrevieri exclamative, cuvinte de imprumut si erori gramaticale - "OMG, la munte e cel mai super!" , insa se termina neasteptat atunci cand baiatul incepe a canta o serenada in care (in sfarsit) vorbeste corect si cursiv romaneste. Tanara incheie insa, indignata: „Aplinistii ma depri”.
La fel ca si precedenta, reclama este creatia Leo Burnett Romania si face parte din campania Orange "E timpul sa redescoperim vorbitul normal" ce promoveaza telefonul Samsung S5610.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.