Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama miraculoasa si cozonacul de inviat mortii
Tags: cozonac chocolat, cozonacul miraculos, reclama stupida
Stim vorba aceea potrivit careia publicitatea negativa tot publicitate e, insa in cazul publicitatii de proasta calitate parca e mai bine sa nu fie deloc. Asta pentru ca ii face un defavor cumplit brandului pe care se straduie sa-l promoveze.
Stim vorba aceea potrivit careia publicitatea negativa tot publicitate e, insa in cazul publicitatii de proasta calitate parca e mai bine sa nu fie deloc. Asta pentru ca ii face un defavor cumplit brandului pe care se straduie sa-l promoveze.
Astfel, s-ar putea inscrie in concurs si spotul „Miraculos”, destinat sa promoveze cozonacul Chocolat. De la idee la slogan si pana la executie, clipul este cum nu se poate mai nereusit, putand concurca cu succes pentru titlul de cea mai proasta reclama.
Spotul mizeaza pe ideea unui cozonac „miraculos”, capabil sa trezeasca mortii la viata. Un Isus in varianta moderna se straduie, fara succes, sa-l invie pe Lazar, insa minunea nu se produce decat atunci cand unul dintre apostoli scoate de sub pardesiu „miraculosul” cozonac Chocolat.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.92
din 5
- 6 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.