Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama unui altfel de gratar romanesc
Tags: penes curcanul, produse gratar, carne gratar, propaganda, light bbq, carne curcan
Nici sunet de manele, nici miros de grasime-ncinsa, nici urma de bere la PET ori de pantece rotofei. Ba dimpotriva, peisajul e presarat cu domnisori in haine branduite, demoazele cu aer fitos si ustensile numai de firma.
Nici sunet de manele, nici miros de grasime-ncinsa, nici urma de bere la PET ori de pantece rotofei. Ba dimpotriva, peisajul e presarat cu domnisori in haine branduite, demoazele cu aer fitos si ustensile numai de firma.
Din spatele blocului, loisir-ul preferat al romanilor a migrat intr-un mic colt de rai, unde nu se bea, ci se serveste, nu se ingurgiteaza, ci se mananca si unde nu se face gratar, ci barbeque. Totul pentru campania pe care brandul Penes Curcanul a lansat-o in cinstea noii sale game de produse pentru gratar din carne de curcan. Light BBQ se adreseaza unui public cu nivel de trai mediu spre ridicat, pretentios cu silueta, care adopta un stil de viata sanatos si o alimentatie echilibrata.
Iata de ce Propaganda, agentia responsabila cu ideea campaniei si a spotului de promovare, a impartit lumea in doua: grataragii obisnuiti si grataragii cu stil (sau fite). Iar in final a ales sa ii reprezinte pe cei din urma.
"Cate bordeie, atatea obicee – zice o vorba. Si cate tipuri de grataragii, atatea brand-uri care sa li se potriveasca. Unele dintre bordeiele astea sunt la etajul 9 intr-un bloc 'din cartier', altele au ele insele 2 etaje si piscine (iar daca sunt in bloc, sunt mai in centru). In unele bordeie sunt oameni care se preocupa SA manance, in altele sunt oameni care se preocupa de CE mananca. Pentru primii, gratarul inseamna 'sa mancam, sa bem, sa ne simtem bine'; pentru ceilalti inseamna 'vreau si eu o bucata, dar din alea fara grasime, te rog'. Primii il insotesc cu franzela, cartofi, usturoi (si mustar), ceilalti prefera un piept de pasare in locul sunculitei si il prepara cum au vazut in emisiunile tv specializate in barbeque”, spune Corina Iovan (Strategic Planning Co-Director, Propaganda).
Produsele din noua gama au un continut scazut in grasimi si colesterol, dar si un pret mai ridicat decat produsele pentru gratar din carne de porc, pui sau vita.
„Ne-am propus, asadar, prin campania asta, sa rasturnam cliseul gratarului cu ceafa de porc si bere la PET, aratand o alta fata a gratarului, cea sofisticata (da, gratarul poate fi sofisticat), cea orientata spre sanatate si silueta. Cu mici de curcan, frigarui de curcan etc. BBQ Light”, adauga Corina Iovan.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.