Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclama zilei: Aurul lichid de la Velveeta
Tags: aur, aur lichid, reclama, branza, femei, mame, velveeta
Acum vreo 20 de ani, Citibank a arulat o campanie print reusita pentru Advantage credit card, in care intrebarea principala era ce-i motiveaza pe barbati sa le cumpere cadouri femeilor, insinuand ca nu numai dragostea este la mijloc, ci si dorinta de a aduna puncte.
Acum vreo 20 de ani, Citibank a arulat o campanie print reusita pentru Advantage credit card, in care intrebarea principala era ce-i motiveaza pe barbati sa le cumpere cadouri femeilor, insinuand ca nu numai dragostea este la mijloc, ci si dorinta de a aduna puncte.
Pe acelasi principiu mizeaza si reclama de fata la un produs pe baza de branza, Velveeta. Personajul principal este barbatul „cautator de aur lichid”, un barbat acre nu este interesat decat de sosul auriu si nicidecum de a o vedea pe femeia care-l foloseste la gatit. Totusi vrea sa te faca sa crezi ca se gandeste la tine, desi nu viseaza decat sa ajunga la branza.
Intr-unul din spoturi, un adolescent apare in casa prietenului sau, stiind foarte bine ca acesta este plecat. Mimeaza dezamagirea, pana cand mama amicului il invita la cina. Ii cere Velveeta pe un hot dog.
O alta reclama ni-l arata pe Jay care se duce la o doamna in varsta careia ii complimenteaza aspectul fizic, desi el este innebunit dupa mancarea pregatita de aceasta. Care contine desigur Velveeta.
In a treia reclama, o femeie ii spune prieteni ei ca sotul ii iubeste sosul de branza. Ceae ce se adevereste, caci acesta vine acasa, ii zambeste sotiei, ii ecre de mancare si continua: „Apropo, esti frumoasa”.
Spoturile sunt acompaniate si de un chestionar pe Facebook prin care curiosii pot testa daca sunt sau nu cautatori de aur lichid.
Brand managerul Richard Bode precizeaza ca grupul tinta al reclamei il reprezinta mamele cu varste intre 25 si 54 de ani, cu simtul umorului.
Foto: captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.