Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reclame salbatice: Cum sunt ademenite animalele de companie

Tags: animale de companie, publicitate, caini, reclame animale

Stim, in cazul oamenilor, reclamele trebuie sa starneasca emotii, trairi si ganduri pentru a avea succes. Dar in cazul animalelelor de companie care sa fie secretul? Pentru ca da, va vine sa credeti sau nu, exista reclame targetate pe acest „public” tinta.
Teoria marketingului ne spune ca alegerea publicului tinta este chiar fundamentul intregii constructii publicitare, asa incat este esential ca acesta sa fie definit clar si corect. Dupa ce ani de-a randul s-au adresat mai degraba stapanilor de catei si pisici, publicitarii au inceput sa-si redefineasca targetul.
Reclamele care se adreseaza direct animalelor de companie devin din ce in ce mai raspandite, chiar daca solicita ceva mai multa creativitate din partea publicitarilor.
Purina Beneful. Aceasta este cea mai recenta dintre reclamele care se adreseaza animalelor. Nestle, compania care produce brandul de hrana canina Purina, a lansat un spot publicitar cu sunete inalte destinate special urechilor cainilor. Clipul de 23 de secunde contine zgomote specifice, pe tonuri inalte,  la care de urechea umana nu este sensibila. Totusi, reclama este astfel realizata pentru a fi perceputa deopotriva de cei carora le este destinat produsul si de cei care il pot cumpara.
Bonzo. In urma cu 10 ani, in Olanda, brandul Bonzo lansa o serie de billboard-uri ce emiteau ultrasunete la fiecare 10 secunde. Desigur, acestea nu putea fi percepute decat de auzul fin al cainilor care recationau ca atare. Mesajul: „Latra daca iti place Bonzo!”

Wagg. Daca sunetele reusesc sa le atraga atentia cainilor, inca si mai bine o face mirosul. In 2010, compania britanica Wagg Food a creat reclame mirositoare de-a lungul strazilor menite sa atraga patrupedele si pe stapanii acestora. Pentru realizarea acestora, oamenii de stiinta au combinat 15 ingrediente secrete menite sa innebuneasca cateii.

Affinity. Acest billboard a aparut in Germania, in 2005. Mancarea era practic ascunsa in spatele reclamei. Pentru ca mirosul ei sa fie usor de detectat de catre nasul sensibil al patrupedelor, aceasta a fost gaurita din loc in loc. Mesajul: „Asculta-ti nasul”.

Animal Planet. Cainii indragesc mirosul de mancare, dar sunt atrasi si mai mult de izul de urina. In 2001, pentru a face cunoscut un concurs canin, Animal Planet a realizat afise imbibate intr-o substanta speciala ce semana cu urina. Atunci cand animalul se apropia sa miroase, stapanul sau vedea o reclama-anunt postata la nivelul ochilor sai.  

GranataPet. Este ultimul racnet in materie de reclame pentru animale. Tot in Germania, GranataPet a afisat de-a lungul strazilor billboard-uri care-i indeamna pe stapani sa acceseze Foursquare. Drept recompensa cateii lor primesc o portie de mancare gratis direct din reclama.
Bun, deci e clar. Secretul publicitatii canine - si nu doar canine -  consta in sunete, mirosuri si, in cele din urma, intr-un zambet smuls stapanilor lor.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016