Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Redescopera Romania este cea mai buna campanie online din Europa
Tags: campanie petrom, petrom, redescopera romania, campanie online
Cand faci ceva bine si cu suflet, mai devreme sau mai tarziu vei culege si roadele. Iar pentru Petrom recompensa a venit la timp. Campania “Redescopera Romania” a castigat la Berlin premiul pentru cea mai buna strategie online din Europa.
Cand faci ceva bine si cu suflet, mai devreme sau mai tarziu vei culege si roadele. Iar pentru Petrom recompensa a venit la timp. Campania “Redescopera Romania” a castigat la Berlin premiul pentru cea mai buna strategie online din Europa.
„Redescopera Romania” a fost declarata Campania online cu cea mai buna strategie din Europa la Digital Communication Awards, acolo unde s-a impus in fata campaniilor unor branduri ca Ritter Sport si Carl Zeiss.
Proiectul a fost initiat de Petrom in colaborare cu Dacia, Romtelecom, BCR, Paralela 45 si Muzeul Taranului Roman, fiind implementat cu sprijinul agentiei iLeo Marketing Interactiv.
Proiectul a fost initiat de Petrom in colaborare cu Dacia, Romtelecom, BCR, Paralela 45 si Muzeul Taranului Roman, fiind implementat cu sprijinul agentiei iLeo Marketing Interactiv.
Aceasta asociere unica de branduri, dar si modul de realizare si desfasurare al campaniei a convins in cele din urma juriul de la Berlin sa aseze pe lista castigatorilor numele unei companii romanesti, alaturi de branduri ca Henkel, Vodafone D2, Volkswagen Danemarca, Deutsche Telekom, Disney Channel, Siemens.
Activitatile campaniei „Redescopera Romania” 2011 au fost promovate exclusiv prin folosirea social media si a canalelor de comunicare ale partenerilor, fara niciun fel de reclama platita in media traditionala.
Activitatile campaniei „Redescopera Romania” 2011 au fost promovate exclusiv prin folosirea social media si a canalelor de comunicare ale partenerilor, fara niciun fel de reclama platita in media traditionala.
Pana in prezent, au avut loc 4 excursii in 2011 la care a participat, direct sau indirect, o buna parte din ulitizatorii social media din Romania. Au fost parcursi 10.000 de km in tara cu fiecare dintre cele 5 Dacia Duster, s-au vizitat peste 30 de orase si au fost implicati direct peste 100 de oameni. Campania a generat 1.000 posturi, 13.000 tweeturi, 25.000 fotografii si 350 materiale video.
„In doi ani de campanie am reusit sa realizam cea mai buna actiune de comunicare de corporatie utilizand Social Media si urmarind un beneficiu de utilitate pe termen lung pentru romani, am generat si activat o comunitate coerenta de avocati ai brandului si ai Romaniei, avand un raport excelent de eficienta”, a declarat Dan Pazara, Director Departament Comunicare & Relatii Publice Petrom, citat de iia.ro.
Dar premiul de la Berlin nu este singurul de acest gen, ci doar ultimul dintre ele. Astfel, campania „Redescopera Romania” a obtinut in 2010 premii la Internetics la categoriile "Best Use of Social Media" si "Campanii Interactive - categoria Corporate", o nominalizare la European Excellence Awards, la categoria "Energy", premiul la RoNewMedia pentru "Cea mai buna campanie in Social Media" si "User Generated Content". De asemenea, in 2011, campania a castigat locul I la categoriile Mobile Applications si Special Projects (Brands), la Webstock.
Dar premiul de la Berlin nu este singurul de acest gen, ci doar ultimul dintre ele. Astfel, campania „Redescopera Romania” a obtinut in 2010 premii la Internetics la categoriile "Best Use of Social Media" si "Campanii Interactive - categoria Corporate", o nominalizare la European Excellence Awards, la categoria "Energy", premiul la RoNewMedia pentru "Cea mai buna campanie in Social Media" si "User Generated Content". De asemenea, in 2011, campania a castigat locul I la categoriile Mobile Applications si Special Projects (Brands), la Webstock.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.