Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Review de campanie - Heineken, Fii actor in spectacolul UEFA Champins League
Tags: heineken, uefa champions league, campanie, actor, spectacol
Ce o fi fost mai intai, fotbalul sau berea? Indiferent de raspuns, e clar ca cele doua fac un cuplu perfect, unul de consum, dar si unul de marketing. Asa ca nu mai mira pe nimeni de ce se sutin si se promoveaza reciproc, an dupa an si competitie dupa competitie. Asa a facut si Heineken, care si anul acesta a mers brat la brat cu UEFA Champions League.
Ce o fi fost mai intai, fotbalul sau berea? Indiferent de raspuns, e clar ca cele doua fac un cuplu perfect, unul de consum, dar si unul de marketing. Asa ca nu mai mira pe nimeni de ce se sutin si se promoveaza reciproc, an dupa an si competitie dupa competitie. Asa a facut si Heineken, care si anul acesta a mers brat la brat cu UEFA Champions League.
Pentru promovare au fost alese diverse canale media online si offline, cu un accent puternic pe social media. Spoturile “Heineken’s Legendary Football” sunt menite sa ilustreze caracterul spectaculos al fotbalului si al renumitei competitii sportive dedicate acestuia.
Protagonistii acestor spoturi sunt Gianluigi Buffon, Patrick Vieira, Clarence Seedorf, Ruud Van Nistelrooy si Rene Adler, fotbalisti cu renume care impreuna au strans peste 350 de aparitii in meciurile UEFA Champions League.
Fanii Heineken au putut viziona spoturile inedite ale campaniei pe diverse posturi de televiziune si pe canalul Youtube. Din momentul lansarii, de acum 9 luni, spotul oficial “Heineken’s Legendary Football” a cumulat aproximativ 3 milioane de vizionari pe Youtube.
In zona de social media, campania Heineken a fost prezenta prin aplicatia Football Fan, disponibila pe Facebook, care a generat peste 147.000 de interactiuni si a adus aproximativ 93.000 de fani noi.
In plus, aplicatia “Heineken Football Live”, realizata special pentru smartphone-uri, a fost descarcata de aproximativ 25.000 ori. Prin intermediul aceasteia utilizatorii au putut primi stiri in timp real pe durata meciurilor, avand acces si la clasamente si statistici.
Pentru a celebra ultimele sase finale legendare UEFA Champions League pe care le-a sustinut, Heineken a lansat un pachet format din sase doze si sase suporti de pahar de colectie, fiecare purtand inscriptia unei finale memorabile.
“Prin intermediul promotiei nationale, ce a avut la baza codurile de pe doze si website-ul Heineken, si al activarilor pentru consumatori din Horeca si retailul modern, ne-am propus sa aducem spectacolul UEFA Champions League cat mai aproape de consumatorii nostri. Rezultatul a fost pe masura: urmandu-ne invitatia ‘Fii actor in spectacolul UEFA Champions League’, acestia au avut parte de experiente inedite, atat in mediul online, cat si offline”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre heineken
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.