Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Revolutie in lumea publicitatii: Prima reclama targetata direct spre caini
Tags: spot pentru caini, caini, nestle purina, beneful, australia
Cainii australieni au acum la ce sa se uite, caci Nestlé a lansat primul spot publicitar cu sunete inalte destinate special urechilor lor. Spotul de 23 de secunde pentru brand-ul de mancare pentru caini Beneful contine chitaituri si suieraturi, alaturi de un scheunat pe tonuri inalte care este abia audibil de urechea umana, informeaza takepart.com.
Cainii australieni au acum la ce sa se uite, caci Nestlé a lansat primul spot publicitar cu sunete inalte destinate special urechilor lor. Spotul de 23 de secunde pentru brand-ul de mancare pentru caini Beneful contine chitaituri si suieraturi, alaturi de un scheunat pe tonuri inalte care este abia audibil de urechea umana, informeaza takepart.com.
"Am vrut sa cream un spot pe care prietenii nostri cu patru picioare sa-l poata asculta si privi, dar care, in acelasi timp, sa permita o experienta comuna, a stapanului si a cainelui”, a declarat Anna Rabanus de la Nestlé Purina, intr-un comunicat de presa.
Aceasta reclama apare ca o continuare a unui efort similar de a apela la simtul olfactiv al cainilor. In Germania, compania a raspandit afise care emiteau mirosul hranei pentru caini marca Beneful, in speranta ca animalele isi vor trage stapanii spre afis, iar acestia vor sti ce trebuie facut in continuare.
Nu se stie daca apelul direct la subiectii nonumani va fi benefic pentru Nestlé. Pe de o parte, conform teoriilor traditionale privind economia unei piete libere, producatorii isi directioneaza prezentarile catre agentii rationali care platesc pentru bunuri si servicii. Cainii, desi pot fi foarte rationali, nu au putere de cumparare si pot sa-si manifeste alegerile prin intermediul unui proxy, adica batandu-si stapanii la cap.
Pe de alta parte, acelasi lucru este valabil si in cazul copiilor, iar producatorii nu au nicio retinere sa creeze produse special pentru ei, care-i vizeaza direct prin promovare.
Dar reclama pentru caini? Ei bine, daca aveti unul, aduceti-l la calculator si, daca da din coada si-si ridica urechile, una din variantele de mai jos este posibila:
a) ii place marketingportal.ro;
b) stie germana foarte bine;
c) ii e foame.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.