Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ROM cel castigator: McCann Erickson a mai cules inca 4 premii internationale
Tags: campanie, american rom, ciocolata rom, international advertising cup
Brandul Rom pare sa fi acaparat atentia intregii lumii, cel putin a lumii publicitare. Si asta datorita campaniei "American Rom" care aduna premii dupa premii. Ultimele dintre ele au venit in urma competitiei The Intercontinental Advertising Cup.
Brandul Rom pare sa fi acaparat atentia intregii lumii, cel putin a lumii publicitare. Si asta datorita campaniei "American Rom" care aduna premii dupa premii. Ultimele dintre ele au venit in urma competitiei The Intercontinental Advertising Cup.
Este vorba despre o cupa internationala de advertising si media, ce se desfasoara intre finalistii si castigatorii celor mai importante festivaluri regionale din America de Sud, Europa si Asia.
In cadrul celei de-a V-a editii desfasurate la Istanbul, premiantul cel mai de seama a fost McCann Erickson Romania. Agentia a obtinut 4 premii pentru campania "American Rom" la categoriile: Best of Food, Best use of Local Culture, Most Insightful Idea si Best of Multi Channel – Campaign.
"The Cup este singura competitie globala care judeca ideea in context local. Poate deveni o competitie foarte interesanta pentru piete ca a noastra, cu resurse creative competitive la nivel global sau regional, dar care ofera un avantaj de pret in acelasi timp", crede Adrian Botan, Managing Partner la McCann Erickson si membru juriului The Intercontinental Advertising Cup.
Campania "American Rom" a fost constuita pe ceea ce promotorii ei au numit "sindromul patriotismului reactiv", mizand mai ales pe ego-ul si reactia tinerilor. Practic, ideea de la care a pornit campania a fost aceea de a stimula sentimental national in randul tinerilor din Romania. Drept pentru care s-a apelat la aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic romanesc intr-unul americanizat, cu steagul Americii in locul celui romanesc pe ambalaj.
Mesajul a ajuns la peste 15 milioane de oameni, adica cam 67% din intreaga populatie a Romaniei. De asemenea, in primele 6 zile ale campaniei de teasing, pagina de promovare a acesteia a beneficiat de aproape 190.000 de vizualizari si 75.000 vizitatori unici. Pe pagina de Facebook, numarul de fani a crescut cu 300% in primele trei zile de la lansare.
De asemenea, in urma cu doi, Publicis Romania a reusit performanta de a fi prima agentie romaneasca care a obtinut unul dintre cele 10 trofee castigate de agentiile europene in cadrul Intercontinental Advertising Cup. Publicis a fost recompensata atunci pentru campania "Hack-this-site.com and you’re hired!", inscrisa la categoria "Best of public and private services".
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.