Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
S-a lansat Anuarul de Indoor Advertising din Romania
Tags: anuarul de indoor advertising, aria, asociatia romana de indoor advertising, indoor advertising
Asociatia Romana de Indoor Advertising (ARIA) a lansat prima editie a Anuarului de Indoor Advertising ce contine prezentarea tuturor retelelor importante de publicitate indoor din Romania, grupate in cadrul ARIA.
Asociatia Romana de Indoor Advertising (ARIA) a lansat prima editie a Anuarului de Indoor Advertising ce contine prezentarea tuturor retelelor importante de publicitate indoor din Romania, grupate in cadrul ARIA.
Retelele de indoor advertising prezentate in cadrul anuarului sunt: Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
“Anuarul este un document de lucru important pentru planificarea unei campanii de marketing si isi are locul pe masa fiecarui planner din agentiile de media, precum si pe biroul oricarui director de marketing. De ce? Pentru ca Brand awareness-ul produselor promovate prin campanii de indoor advertising place-based este cu 30-40% mai mare decat al campaniilor pe Tv, Radio sau Outdoor. Confirmarea acestei eficiente este data de un studiu Arbitron&Edison, realizat in 2010, care concluzioneaza ca publicitatea indoor in salile de asteptare este mediul de comunicare cu cea mai mare retentie a mesajelor (Ad Recall): 60%, fata de TV (20%), Outdoor (20%) si Radio (9%)”, spune Lector univ. dr. Ovidiu Brazdau (Presedinte ARIA).
Extra info
Asociatia Romana de Indoor Advertising (ARIA) grupeaza cele mai importante noua companii din Romania care detin si gestioneaza spatii de comunicare de tip indoor advertising. ARIA are drept scop principal sustinerea, dezvoltarea si promovarea Indoor Advertising-ului in Romania, precum si reprezentarea intereselor membrilor in fata institutiilor guvernamentale, organizatii şi companiilor, precum si a publicului larg.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre aria
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.