Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sa ne iubim asa cum suntem! 10 print-uri menite sa inspire
Tags: campaniii, frumusete, ideal feminin, dove real beauty, marie claire, levis
Prin mijloacele pe care le-a folosit, prin fanteziile pe care le-a creat, publicitatea a contribuit in buna masura la sustinerea si promovarea unui ideal feminim de multe ori dus la extrem. Asa s-a nascut un hau imens intre imaginea din oglinda si cea din reviste si reclame, hau pe care tot publicitatea incearca astazi sa-l diminueze.
Prin mijloacele pe care le-a folosit, prin fanteziile pe care le-a creat, publicitatea a contribuit in buna masura la sustinerea si promovarea unui ideal feminim de multe ori dus la extrem. Asa s-a nascut un hau imens intre imaginea din oglinda si cea din reviste si reclame, hau pe care tot publicitatea incearca astazi sa-l diminueze.
Dove Real Beauty. Aceasta campanie a dat practic semnalul de alarma in privinta imaginilor alterate pe care publicitatea le vinde si a impactului pe care aceste imagini le au asupra femeii.
In anii ce au urmat, si alte branduri s-au hotarat sa dea o mana de ajutor reconfigurarii idealului de frumusete mutilat indelung, dandu-i sansa femeii sa se iubeasca din nou pe sine.
In acest sens, iata 10 print-uri ale femeii reale si unele cat se poate de sugestive.
"Real Beauty", Dove
"Love Your Body", The Body Shop
"My Butt", Nike
"The Body Issue", Marie Claire
"All Asses Were Not Created Equal", Levis
Si cireasa de pe tort! In 2010, Britney Spears a facut publice fotografiile pentru reclama la Candie's inainte si dupa retusarea in Photoshop.
In 2004, brandul Dove afla cu stupoare – in urma unui studiu comandat de companie – ca doar 2% dintre femeile lumii se considerau frumoase. Stupoarea sa nu a ramas insa suspendata in aer, ci a luat forma unei campanii ce ruleaza si astazi: In anii ce au urmat, si alte branduri s-au hotarat sa dea o mana de ajutor reconfigurarii idealului de frumusete mutilat indelung, dandu-i sansa femeii sa se iubeasca din nou pe sine.
In acest sens, iata 10 print-uri ale femeii reale si unele cat se poate de sugestive.
"Real Beauty", Dove
"Love Your Body", The Body Shop
"My Butt", Nike
"The Body Issue", Marie Claire
"All Asses Were Not Created Equal", Levis
Si cireasa de pe tort! In 2010, Britney Spears a facut publice fotografiile pentru reclama la Candie's inainte si dupa retusarea in Photoshop.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.