Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sa radem de reclame: Incepe Grand Spoof, singura competitie de parodiat clipuri publicitare din Romania
Tags: grand spoof, iqads, parodii reclame, competitie parodiere reclame
Ca in orice domeniu in care creativitatea este stapana, in publicitate exista lucrari bune si mai putin bune, reclame pe care le-ai putea urmari la nesfasarsit fara sa te saturi, iar altele pe care regreti ca le-ai vazut vreodata. Indiferent de situatie insa ele sunt numai pentru a fi subiect de parodie.
Ca in orice domeniu in care creativitatea este stapana, in publicitate exista lucrari bune si mai putin bune, reclame pe care le-ai putea urmari la nesfasarsit fara sa te saturi, iar altele pe care regreti ca le-ai vazut vreodata. Indiferent de situatie insa ele sunt numai pentru a fi subiect de parodie.
„Acest exercitiu de creativitate este adresat pasionatilor de publicitate, care sunt invitati sa reinterpreteze ironic reclamele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, pe care le urasc si sa le inscrie pana la data de 15 iulie 2012, ora 23.59, pe platforma The Creator”, se arata intr-un comunicat al IQads.
Jurizarea va avea loc in perioada 18 iulie - 8 august 2012, lucrarile urmand a fi evaluate atat de personalitati din domeniul publicitatii, cat si de publicul larg, care poate vota lucrarile favorite pe pagina competitiei.
Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 4.000 de lei (premiu oferit de juriul profesionist) si cu 3.000 de lei (premiu oferit in urma votului online).
Pe langa cele 2 premii, realizatorii primelor 10 scurtmetraje, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile proiectate pe data de 16 august la ADfel.
Editia din 2012 este oferita de Ciuc Premium care si-a adaptat in consecinta sloganul. Asa se face ca „Doar gustul conteaza” s-a transformat in "Doar ideea conteaza."
Si pentru a va face o idee despre ce inseamna un spoof, iata cateva dintre lucrarile premiate in anii precedenti:
With one car
Nu se poate
Viclenium Bank
Risti si castigi
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.