Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Samsung a platit comentatori sa scrie comentarii negative la adresa HTC
Tags: marketing, branding, samsung, htc, astroturfing
Nu te-ai gandi ca Samsung are nevoie de sprijin ilicit pentru a concura impotriva HTC, avand in vedere ca gigantul controleaza aproape o treime din piata globala, in vreme ce HTC a scazut dramatic, atat in ceea ce priveste cota de piata, cat si pretul actiunilor, scrie mashable.com.
Nu te-ai gandi ca Samsung are nevoie de sprijin ilicit pentru a concura impotriva HTC, avand in vedere ca gigantul controleaza aproape o treime din piata globala, in vreme ce HTC a scazut dramatic, atat in ceea ce priveste cota de piata, cat si pretul actiunilor, scrie mashable.com.
Ca raspuns, Comisia de Comert din Taiwan a lovit Samsung cu o amenda de 341 de mii de dolari americani, si cu o amenda mai mica pentru doua dintre agentiile sale de marketing.
„Acesta este primul caz de acest fel in Taiwan, cand o companie si-a ascuns identitatea in timp ce si-a atacat rivala”, a declarat, pentru AFP, un reprezentant al Comisiei.
Practica de „astroturfing” nu este una nou in lumea politicii si a business-ului. Procurorul General al New York-ului a dat recent amenzi in valoare de 350.000 de dolari firmelor care au platit recenzii false pentru site-uri cum este Yelp.
HTC nu are nevoie de ajutor pentru a se scufunda, desi problemele sale nu au mult de-a face cu sentimentele consumatorilor. Acestia din urma sunt chiar satisfacuti de aspectul si functionalitatea ultimei lansari a companiei, numai ca, din nefericire, livrarile nu au respectat niciun plan. De aici si reducerea impactului lansarii.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.