Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sfaturi bune pentru zile negre. Fereste-ti afacerea de aceste greseli!
Tags: afacere, criza, marketing, costuri, greseli, clienti
Nu toate afacerile au avut de suferit de pe urma crizei. Multe dintre acestea au stiut cum sa se puna la adapost de masurile pe care alte companii sau firme mai mici au fost nevoite sa le aplice. Au existat insa si numeroase afaceri care au trecut imediat la unele masuri privite, in acel moment, ca cele mai bune solutii.
Nu toate afacerile au avut de suferit de pe urma crizei. Multe dintre acestea au stiut cum sa se puna la adapost de masurile pe care alte companii sau firme mai mici au fost nevoite sa le aplice. Au existat insa si numeroase afaceri care au trecut imediat la unele masuri privite, in acel moment, ca cele mai bune solutii.
1. Concedierea angajatilor
Angajatii instruiti inseamna o valoare pe care nu vrei sa o elimini din cadrul companiei. In momentul in care ii concediezi, nu mai ai nicio garantie ca ii vei putea recupera vreodata. In loc sa-si concedieze angajatii, unele companii au redus numarul de ore de munca pentru a diminua costurile si pentru a-si pastra angajatii de care au avut ulterior nevoie pentru a creste profitul dupa iesirea din criza.
2. Limitarea bugetului de marketing
Reducerea cheltuielilor de marketing poate parea o idee buna, insa consecintele au demonstrat ca nu e. In vremuri de criza, clientii se gandesc de doua ori inainte sa cumpere ceva asa ca afacerea trebuie sa fie mai mult ca niciodata vizibila pe piata.
3. Inlocuirea furnizorilor
In incercarea de a gasi preturi mai bune pe piata, multe companii au renuntat la furnizorii cu care lucrau de ani de zile. Fara sa aiba in vedere ce se va intampla odata cu iesirea din criza, astfel de companii au pus capat unor colaborari cat se poate de eficiente.
4. Reducerea preturilor
Da, aceasta masura o sa iti creasca vanzarile. Insa numai pentru o perioada de timp fiindca de la un moment dat vanzarile vor incepe sa scada iarasi. Asa ca-ti va ramane un singur lucru de facut: sa reduci din nou preturile numai fiindca le-ai redus la inceput. Evident, reducerea preturilor in timp de criza nu e o idee buna.
5. Eliminarea ofertelor de plata in rate
Atunci cand ne concentram eforturile numai pentru o perioada scurta de timp, greselile sunt inevitabile. Va trebui sa gandim intotdeauna in perspectiva si sa identificam consecintele pe care le vor avea masurile pe care le luam in prezent. Cand renuntam la astfel de oferte inseamna ca renuntam si la o parte din clienti.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Si totusi...
Daca nu reduci nici personalul, nici bugetul de Marketing si nici preturile de vanzare si nici nu cauti furnizori mai ieftini....pare ca sugerezi sa mergi in continuare ca si inainte....!
Sigur ?? Adica vezi o groapa in fata dar nu franezi ca e pacat de benzina care se pierde ? Te duci direct si cu maxima viteza in faliment ???
Daca toate punctele enumerate sunt greseli, atunci care sunt actiunile corecte ??
Mai ales ca intram in anul 6 de criza si nu se vede nicio iesire la orizont?
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.