Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Silva are un nou slogan si noi ambalaje
Tags: silva, campanie silva, bere, slogan, ambalaj silva, din spiritul transilvaniei
Dupa ce ne-a vorbit despre valoarea timpului si ne-a delectat cu citatele celebre in cadrul campaniei „Momente insufletite de Silva Dark”, brandul romanesc de bere se relanseaza pe piata autohtona sub o noua infatisare.
Dupa ce ne-a vorbit despre valoarea timpului si ne-a delectat cu citatele celebre in cadrul campaniei „Momente insufletite de Silva Dark”, brandul romanesc de bere se relanseaza pe piata autohtona sub o noua infatisare.
De la sloganul „Recunoaste valoarea”, Silva migreaza astfel catre ceva mai reprezentativ pentru sine, formularea „Din spiritul Transilvaniei” legand la nivel de perceptie brandul de originea si istoria sa.
De-a lungul timpului, Silva si-a mentinut calitatea produselor sale, insa acum vine mai aproape de consumatorii romani printr-o gama completa de ambalaje. Berea Silva va fi disponibila in 5 variante: sticla de 0.5 litri, PET de 2 litri, doza de 0.5 litri, 6-pack si keg de 50 litri.
„Relansara berii Silva cu o noua infatisare si o gama completa de ambalaje este o decizie pe care am luat-o in urma analizei cerintelor si preferintelor consumatorilor si clientilor nostri. O bere deosebita, care rezoneaza cu valorile romanesti si care este apreciata de romani, merita sa fie accesibila pentru cat mai multi dintre acestia. Astfel, noua Silva este mai aproape de consumatori prin varietatea de ambalaje in care este disponibila si prin pret, pastrandu-si in acelasi timp calitatea si autenticitatea, care o caracterizeaza de atata timp”, spune Paul Markovits, Marketing Director Heineken Romania.
Cu ocazia evenimentului de relansare, Silva si-a provocat publicul sa descopere spiritul Transilvaniei printr-un experiment aparte. In cadrul evenimentului de la Muzeul National de Arta Contemporana, artisti locali de renume au reconstruit imaginea sticlei Silva prin franturi de imagini care ilustreaza spiritul oraselor din Romania.
Evenimentul a fost organizat de Oxigen PR, iar creatia si strategia au fost realizate de FRIENDS Advertising. De online s-a ocupat Webtailors.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre silva
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.