Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Spot DaKINO: Pana si hotii au timp de filme
Cel mai vechi Festival de film din Romania, DaKINO, beneficiaza de un spot amuzat marca Grey-G2. Clipul a fost realizat pentru promovarea celei de-a XXI-a editii a festivalului ce se desfasoara in perioada 21 – 26 noiembrie.
Intr-o lume agitata si mereu pe fuga, avem timp, daca nu de un film in toata regula, cel putin de un scurtmetraj. Aceasta este mesajul pe care reclama dedicata Festivalului DaKINO vrea sa il transmita publicului. Si pentru a nu fi nici anost, nici banal, mesajul a fost imbracat intr-un spot haios cu un hot in rolul principal.
Surprins in timpul unei spargeri, hotul este alergat prin oras de doi oameni ai legii. Se ascunde intr-un cinema unde zaboveste suficient timp cat sa vada un scurtmetraj. Apoi, urmarirea continua.
"Totul a fost filmat intr-o singura zi, mai exact in intervalul foarte frig 7 dimineata - doar frig- 5 dupa amiaza. Dar a meritat", spune Oana Gheorghe, Senior Copywriter Grey-G2, citata de iaa.ro.
Pentru filmarea spotului de promovare agentia Grey – G2 a ales casa de productie Multi Media East, unul dintre cei mai mari producatori de spoturi publicitare din Romania.
Sub sloganul "Oricine are timp pentru un scurtmetraj", Festivalul DaKINO se desfasoara pana pe 26 noiembrie la Cinematografele Patria, Scala si Noul Cinematograf al Regizorului Roman (NCRR) din cadrul Muzeului Taranului Roman.
Vezi mai multe din Video blog pe 220.ro
Recomanda-l prietenilor:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.