Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sticla-portocala a AMPRO Design a castigat competitia europeana de packaging
Tags: ambalaj, european packaging design association, congres epda, packaging, ambro design, design it yourself, orange but better
Regula primei impresii functioneaza in marketing la fel de bine ca in viata de zi cu zi. Inainte de a ajunge sa cunoasca beneficiile unui produs, cumparatorul ia act de aspect, care-i va vorbi destul de clar despre acesta, despre brand si companie. Ambalajul vinde practic inainte sa o faca caracteristicile produsului si uneori chiar mai bine decat acestea.
Regula primei impresii functioneaza in marketing la fel de bine ca in viata de zi cu zi. Inainte de a ajunge sa cunoasca beneficiile unui produs, cumparatorul ia act de aspect, care-i va vorbi destul de clar despre acesta, despre brand si companie. Ambalajul vinde practic inainte sa o faca caracteristicile produsului si uneori chiar mai bine decat acestea.
Provocarea adresata creativilor in design a pornit de la premisa regandirii ambalajelor unor marci importante din industria alimentara scandinava. Concursul cu tema „Finnish breakfast" a cuprins 3 categorii: „Butter, But Better”, „Jam, But Better”, Orange Juice, But Better” si „Bread, But Better”.
AMPRO Design, una dintre cele mai premiate agentii romanesti de brand & packaging design, a castigat cel mai mare premiu al categoriei "Orange Juice, But Better" in cadrul competitiei "Design It Yourself”.
"Suntem mandri de faptul ca am castigat aur in competitia EPDA de anul acesta, mai ales ca suntem printre cei mai noi membri ai organizatiei si am concurat cu agentii foarte experimentate din intreaga Europa", spune Irinel Ionescu (Creative Director&Managing Partner, AMPRO Design).
Portofoliul AMPRO Design cuprinde lucrari realizate pentru Nestle, Penny Market, Penny International, Danone PDPA, Auchan Romania, Engelmi/Galati, Macromex, Sushimania, La Paloma / Budapesta, Cora Romania.
Iata si cateva idei de ambalaj premiate la prima editie a „Design it yourself".
Shopping list
Magic wipes
Ecobag
Gogol
Only soup
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.