Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Cum sa te adresezi consumatorilor din Generatia Y
Tags: generatia y, milenari, consumatori, branduri
Generatia Y, generatia milenarilor sau Eco Boomerii, reprezinta un grup de consumatori tot mai dominant.
Generatia Y, generatia milenarilor sau Eco Boomerii, reprezinta un grup de consumatori tot mai dominant.
1. “Milenarii” iau parte in mod activ la consum si ii influenteaza pe ceilalti consumatori
In ciuda preconceptiei ca membrii Generatiei Y sunt lenesi, acestia sunt extrem de optimisti cu privire la capacitatea mediului de afaceri si a guvernului de a influenta schimbari la nivel global. Acestia sunt mai dispusi sa cumpere produse care sa sprijine o anumita cauza si sa faca donatii directe prin intermediul telefonului mobil. Acestia sunt de asemenea mai dispusi sa isi impartaseasca gandurile si experientele in mediul online si sa contribuie cu propriile opinii. Aproximativ 60% dintre milenari isi iau rezerva timp pentru a evalua produse si servicii si a posta imagini, clipuri video si articole online.
2. “Milenarii” prefera recomandarile din partea prietenilor si apropiatilor
Acestia nu tin cont neaparat de parerea expertilor, ci mai degraba prefera recomandarile venite din partea prietenilor care au experimentat pe propria piele produsul sau serviciul respectiv. Aproximativ 53% dintre milenari au declarat ca se informeaza din social media cu privire la branduri. Acestia sunt mai dispusi sa isi foloseasca telefonul mobil pentru a citi recenzii sau pentru a cauta produse in timp ce se afla la cumparaturi.
3. Milenarii sunt cei mai obisnuiti cu noile tehnologii
Acest grup demografic este la curent cu noile tendinte in materie de tehnologie. Cei mai multi milenari detin dispozitive multiple: 72% au declarat ca detin MP3 playere, 67% folosesc platforme de jocuri si 59% au propriul smartphone. Comparativ cu acestia, 80% dintre cei aflati in afara acestui grup demografic au declarat ca inca detin computere personale de tip desktop acasa si 60% folosesc telefoane mobile obisnuite.
Milenarii sunt foarte activi pe canalele sociale media, 47% dintre cei intervievati declarand ca se simt mai impliniti atunci cand sunt conectati la internet. 33% dintre acestia prefera brandurile care au pagina de Facebook si website-uri optimizate pentru mobil.
Care sunt implicatiile acestor constatari?
In primul rand, brandurile trebuie sa invete sa tina pasul cu acest grup de consumatori. “Deoarece acesti consumatori sunt mereu grabiti, este esential sa afli cum sa ii determini sa aloce din timp pentru construirea unei relatii cu brandul tau,” a declarat Jeff Fromm, vice presedintele agentiei de publicitate Barkley. Dezvoltarea unor modele de marketing care sa fie pe placul milenarilor este primordiala, iar companiile trebuie sa investeasca timp si bani pentru crearea unor produse si servicii attractive si bine targetate.
Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.