Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Succes de Super Bowl: Honda a castigat 4 milioane dolari de pe urma reclamelor sale

Tags: super bowl, reclame, castig reclame, honda reclama super bowl

Super Bowl este departe de a fi doar un eveniment sportiv cu priza la public. Audienta sa uriasa atrage an de an zeci de companii care doresc sa isi faca cunoscute produsele si serviciile in timpul competitei. Asa se face ca treptat Super Bowl a devenit si unul dintre cele mai asteptate evenimente publicitare.
Anul acesta, seara meciului a adus in fata televizoarelor 111 milioane de persoane, iar pentru o asemenea expunere companiile au platit 3,5 milioane dolari pentru 30 secunde de publicitate, adica 7 milioane dolari pentru un spot nu mai lung de un minut. Daca ne gandim ca au existat companii care au cumparat spatiu publicitar pentru doua sau chiar trei branduri, inchipuiti-va cam ce sume au platit a si le promova. Dar a meritat oare o astfel de investitie? Se pare ca da. In anumite cazuri, chiar cu varf si indesat.

Un studiu al Kantar Video releva faptul ca cele mai importante 10 reclame rulate in timpul Super Bowl au generat 11 milioane dolari din afisarile online si 95 milioane de vizualizari.

Compania care avut cel mai mult de castigat de pe urma promovarii pe internet este Honda. Producatorul auto a castigat de pe urma reclamelor sale 4,42 milioane dolari din afisarile online. Iar asta doar in primele trei zile de dupa seara Super Bowl.   

Honda s-a prezentat in fata publicului de la Super Bowl cu doua reclame, una pentru modelul CR-V si alta pentru brandul Acura. Prima dintre ele il are ca protagonist pe actorul Matthew Broderick, a fost vizualizata de 14,8 milioane de ori pe YouTube si a generat venituri de 2,24 milioane dolari.

Spotul pentru Acura NSX  a beneficiat si el de prezenta unor nume cu renume, in speta Jerry Seinfeld si Jay Lene, care i-au adus 18,5 milioane vizualizari pe You Tube si 2,18 milioane dolari.

Acum, luand in calcul ca Honda a platit in jur de 14 milioane pentru difuzarea reclamelor sale in timpul Super Bowl, rezulta ca, deocamdata, si-a scos investitia in proportie de aproximativ 60%.

De altfel, compania japoneza pare sa aiba cele mai mari castiguri de pe urma afisarii online a reclamelor sale, asta in ciuda faptului ca se afla doar pe locul 8 din 10 cele mai vizualizate reclame de la Super Bowl, conform Kantar Video.

Astfel, Spotul „Halftime in America” , cu Clint Eastwood in rolul principal, a avut 7,68 milioane de vizualizari si a generat putin sub un milion de dolari din afisari online. Apoi, reclama Volkswagen “The Dog Strikes Back” are 9,47 milioane vizualizari si a generat in jur de 750.000 dolari.

In top 10 cele mai vizualizate reclame la Super Bowl se mai afla reclamele pentru Fiat,Chevy, Silverado, Audi si Toyota Camry. Din categoria brandurilor non-auto, au ajuns in top M&M si Pepsi.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016