Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tazovsky Vodka isi face intrarea pe piata romaneasca cu o doza de umor marca Ogilvy
Tags: tazovsky vodka, brand vodka, reclama tazovsky vodka, ogilvy romania
Doi ani de zile i-a luat echiperi de creatie Ogilvy Romania pentru a dezvolta numele, designul, ambalajul si pozitionarea noului brand Tazovsky Vodka, brand ce tocmai s-a lansat pe piata din Romania.
Doi ani de zile i-a luat echiperi de creatie Ogilvy Romania pentru a dezvolta numele, designul, ambalajul si pozitionarea noului brand Tazovsky Vodka, brand ce tocmai s-a lansat pe piata din Romania.
Pentru a transmite ca produsul este distilat de sapte ori, brandul se asociaza cu sloganul "distilare inteligenta" si se adreseaza consumatorilor vorbind relaxat si cu umor despre distilarea personala a fiecaruia.
Asa se justifica aerul de „piti” al personajului feminin din clipul de promovare, personaj care intruchipeaza un stereotip voit exagerat, menit sa scoata in evidenta diferenta dintre publicul brandului de vodka si genul de personaje superficiale.
"Tatal meu are o vorba pe care mi-a spus-o de cand eram mic si mi-o spune si in ziua de azi: 'gandeste inainte sa deschizi gura!'. Cam asta ar o interpretare minimalista a conceptului 'intelligently distilled'. Este, daca vrei, un indemn, o incurajare de a gandi lucrurile in profunzime, de a trece de suprafata, de invelis sau de forma. Pana la urma, majoritatea barbatilor ar fi fost atrasi de formele stereotipului feminin din spot, dar modul in care alegi sa procesezi informatia determina modul in care se va sfarsi povestea", adauga Cristi Simion.
Campania include un spot TV si un print, insa in viitor vor exista si actiuni de promovare neconventionale atat in mediul online, cat si offline.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.38
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.