Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tigarile contrafacute pot contine orice, noua campanie a British American Tobacco
Tags: tigari, campanie tigari, british american tobacco, graffiti bbdo
Brandurile contrafacute cotinua sa fie o amenintare pentru companiile care detin de drept marca respectiva. Iar pe piata tunutului, acest lucru afecteaza in mare masura capacitatea lor de a-si atrage si mentine clientii. Acesta este motivul pentru care British American Tobacco a decis sa ia atitudine, lansand o ampla campanie impotriva contrabandei cu tigari, pe fondul unei cresteri alarmante a acestui fenomen.
Brandurile contrafacute cotinua sa fie o amenintare pentru companiile care detin de drept marca respectiva. Iar pe piata tunutului, acest lucru afecteaza in mare masura capacitatea lor de a-si atrage si mentine clientii. Acesta este motivul pentru care British American Tobacco a decis sa ia atitudine, lansand o ampla campanie impotriva contrabandei cu tigari, pe fondul unei cresteri alarmante a acestui fenomen.
De curand au inceput sa apara in orase panouri publicitare cu mesajul "Tigarile contrafacute pot contine orice", slogan ce conceptualizeaza avertismentul adresat consumatorilor de tigari netimbrate.
Campania are depotriva rolul de a-i informa pe fumatori asupra riscurilor la care se expun si de le a atrage atentia asupra faptului ca acest tip de contrabanda prejudiciaza bugetul de stat prin neplata taxelor, bani care altfel ar putea fi investiti in folosul general.
De asemenea, campania contine si o componenta de informare privind modul in care pot fi identificate pachetele de tigari originale, precum: timbrul romanesc, cu holograma; avertizarea de sanatate pe fata pachetului; pictograma de pe spatele pachetului; indicatiile de gudron, nicotina si monoxid de carbon; codul de bare si infoline.
Proiectul se va desfasura in lunile septembrie si octombrie ale acestui an si a fost realizat de Graffiti BBDO, una dintre cele mai renumite agentii de publicitate din Romania si prima de pe piata autohtona.
Proiectul se va desfasura in lunile septembrie si octombrie ale acestui an si a fost realizat de Graffiti BBDO, una dintre cele mai renumite agentii de publicitate din Romania si prima de pe piata autohtona.
"Am vrut sa aratam publicului cat mai direct si fara menajamente cum sunt fabricate tigarile de contrabanda, in spatii insalubre, cu o fauna bogata in rozatoare si insecte, de catre oameni care cred că Igiena e doar un nume propriu. Am adus mesajul cat mai aproape de oameni nu numai prin panouri stradale, dar si prin executii neconventionale, in metrou, in benzinarii, pe strada si chiar si pe sosele", explica reprezentantii Graffiti BBDO.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.2
din 5
- 5 voturi.
Eu unul chiar iubesc aromele astea la preturi de 3 ron pachetul fata de 11,5 nu vi se pare?
Fumati voi originalul si lasati cele contrafacute pe mana noastra ca ambele produc cancerul nu doar cele contrafacute.
Ati gresit campania domnilor.
Trebuia sa sune asa campania Tutunul contrafacut sau cel original UCIDE nu mai fumati .
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.