Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Timpul, centrul campaniei Silva Dark
Tags: silva dark, campanie, oxygen pr, bere bruna
Pentru ca e pretios si irecuperabil, pentru ca ne-am obisnuit intr-atat cu el incat nu-i mai dam importanta cuvenita si pentru ca il irosim cu nonsalanta, Silva Dark l-a asezat in centrul campaniei sale ca sa ne aminteasca de valoarea timpului.
Pentru ca e pretios si irecuperabil, pentru ca ne-am obisnuit intr-atat cu el incat nu-i mai dam importanta cuvenita si pentru ca il irosim cu nonsalanta, Silva Dark l-a asezat in centrul campaniei sale ca sa ne aminteasca de valoarea timpului.
Silva Dark este, daca nu ma insel, singura marca romaneasca de bere bruna care a iesit pe piata cu un spot publicitar. De fapt, brandul a lansat patru spoturi publicitare a cate 18 secunde fiecare, nu foarte complexe ca si executie, dar cuprinzatoare ca mesaj. Si toate au in centrul lor timpul.
Adiacent reclamelor televizate, Heineken Romania, compania care detine in portofoliu brandul Silva, a derulat si o campanie de brand PR, realizata de Oxygen PR si numita „Momente insufletite de Silva Dark”.
Campania se adreseaza publicului consumator de bere bruna printr-un mesaj puternic: timpul trebuie pretuit si folosit in tihna, pe-ndelete, alaturi de oameni dragi. De altfel, aceste idei isi trag seva din chiar sloganul principal al brandului: "Facuta pe-ndelete pentru a fi savurata in tihna".
Campania „Momente insufletite de Silva Dark” s-a concretizat intr-o serie de 5 interviuri cu personalitati din lumea culturala si artistica, respectiv Alexandru Tomescu, Cosmin Bumbut, Medeea Marinescu, Mihai Calin si Ducu Darie. Pentru toti acestia cele mai importante valori ale timpului se intalnesc intr-un punct comun, timpul de calitate petrecut cu pasiune.
Cele cinci interviuri au fost realizate de Cezar Paul Badescu, unul dintre cei mai recunoscuti jurnalisti de cultura ai momentului, iar temele de discutie s-au axat pe valoarea timpului.
Adiacent reclamelor televizate, Heineken Romania, compania care detine in portofoliu brandul Silva, a derulat si o campanie de brand PR, realizata de Oxygen PR si numita „Momente insufletite de Silva Dark”.
Campania se adreseaza publicului consumator de bere bruna printr-un mesaj puternic: timpul trebuie pretuit si folosit in tihna, pe-ndelete, alaturi de oameni dragi. De altfel, aceste idei isi trag seva din chiar sloganul principal al brandului: "Facuta pe-ndelete pentru a fi savurata in tihna".
Campania „Momente insufletite de Silva Dark” s-a concretizat intr-o serie de 5 interviuri cu personalitati din lumea culturala si artistica, respectiv Alexandru Tomescu, Cosmin Bumbut, Medeea Marinescu, Mihai Calin si Ducu Darie. Pentru toti acestia cele mai importante valori ale timpului se intalnesc intr-un punct comun, timpul de calitate petrecut cu pasiune.
Cele cinci interviuri au fost realizate de Cezar Paul Badescu, unul dintre cei mai recunoscuti jurnalisti de cultura ai momentului, iar temele de discutie s-au axat pe valoarea timpului.
“Ne-am dorit dintotdeauna sa realizam o campanie Silva Dark care sa se adreseze publicului pasionat de lucrurile care ne pot face viata mai frumoasa. I-am ales pe Mihai, Alexandru, Cosmin, Medeea si Ducu ca reprezentanti ai acestui segment de public, care intelege ca fiecare dintre noi are anumite pasiuni sau mici placeri, pentru care trebuie sa ne alocam timp. Ei sunt genul de oameni care reusesc sa te fascineaze si sa te inspire din primele minute de conversatie, chiar daca vorbesc despre lucruri cotidiene, dar pline de semnificatie. Ne-am bucurat sa-i ascultam si speram sa aducem acelasi sentiment si celor care vor citi si asculta interviurile”, spune Gabriela Galatanu, Group Brand Manager Heineken Romania.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.