Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
TNT aduce din nou drama in strada
Tags: drama, tnt, reclama tnt, olanda, davil guillaume, farsa
N-a trecut nici macar un an de cand postul de televiziune TNT aducea, la propriu, drama in strada. Se intampla in Belgia, in primavara anului trecut, trecatorii suficient de curiosi si curajosi avand ocazia sa guste live din actiunea productiilor televizate.
N-a trecut nici macar un an de cand postul de televiziune TNT aducea, la propriu, drama in strada. Se intampla in Belgia, in primavara anului trecut, trecatorii suficient de curiosi si curajosi avand ocazia sa guste live din actiunea productiilor televizate.
“A dramatic surprise on a quiet square”, agentia Duval Guillaume a pus la cale o noua farsa publicitara pentru TNT. De data asta insa actiunea s-a mutat in Olanda.
Creativii agentiei au pastrat conceptul initial, butonul din piata si mesajul ispititor „Push to add drama”, dar au schimbat scenariul, creand un film cu mult fum, gardieni care se bat cu puscariasi si domni ce umbla goi prin tot peisajul.
"Strategia a fost sa dezvoltam ceva care sa atraga atentia asupra clipului initial, dar care sa ilustreze noi situatii inspirate de continutul canalului TNT", explica cei de la Duval Guillaume.
Proaspat lansat, clipul e momentan pe locul al doilea in clasamentul "hottest right now" al site-ului Trendolizer.com, dar are toate sansele sa ajunga din nou viral dat fiind faptul ca primul episod din aceeasi serie a beneficiat de peste 20 milione de vizualizari in primele zile de la lansare.
Rasplatita cu peste 42 milioane de vizualizari pe YouTube si cu celebritatea internationala pentru realizarea filmuletulCreativii agentiei au pastrat conceptul initial, butonul din piata si mesajul ispititor „Push to add drama”, dar au schimbat scenariul, creand un film cu mult fum, gardieni care se bat cu puscariasi si domni ce umbla goi prin tot peisajul.
"Strategia a fost sa dezvoltam ceva care sa atraga atentia asupra clipului initial, dar care sa ilustreze noi situatii inspirate de continutul canalului TNT", explica cei de la Duval Guillaume.
Proaspat lansat, clipul e momentan pe locul al doilea in clasamentul "hottest right now" al site-ului Trendolizer.com, dar are toate sansele sa ajunga din nou viral dat fiind faptul ca primul episod din aceeasi serie a beneficiat de peste 20 milione de vizualizari in primele zile de la lansare.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.