Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top 5 greseli facute in marketing. Afla care sunt ca sa le poti evita!
Tags: greseli marketing, propunerea unica de vanzare, clienti, cumparatori
O campanie de marketing bine intocmita te poate aduce in vizorul celor mai buni clienti de pe piata, dar ii poate face si pe multi altii sa vorbeasca despre compania ta, despre produsele sau despre serviciile afacerii tale. Pe cat de mari sunt beneficiile unei astfel de campanii, pe atat de mari sunt riscurile.
O campanie de marketing bine intocmita te poate aduce in vizorul celor mai buni clienti de pe piata, dar ii poate face si pe multi altii sa vorbeasca despre compania ta, despre produsele sau despre serviciile afacerii tale. Pe cat de mari sunt beneficiile unei astfel de campanii, pe atat de mari sunt riscurile.
Iata doar cateva dintre cele mai mari greseli intalnite in astfel de situatii:
1. Lipsa testelor si a documentarii
Cercetarea de piata este cea care ar trebui facuta penru a estima rezultatele fiecarui efort de marketing. Asta face sa eliminam intrebarile si sa nu mai mergem pe ghicite cand vine vorba de ce vrea clientul sau potentialul cumparator.
2. Atentie nefocalizata si pozitionare gresita pe piata
Daca ne concentram pe dezvoltarea companiei in loc sa ne focalizam atentia catre nevoile existente pe piata, vom avea parte de depunerea unor eforturi in directia gresita.
3. Strategie de marketing fara propunerea unica de vanzare
Acest aspect este unic si este singura "declaratie" care ne va evidentia intr-o mare de competitori. Ar trebui folosit in fiecare element care tine de marketing si ar trebui privit ca filozofia in jurul careia se roteste intreaga afacere.
4. Pierderea clientilor fideli
Cand investim in marketing, 80% din afacere exista datorita clientilor pe care ii avem deja, iar 20% din cumparatorii noi. Cand nu reusim sa ii facem pe clientii mai vechi sa cumpere din nou de la noi, ne confruntam cu o problema si va trebui sa o rezolvam.
5. Nevoile neidentificate ale clientilor
Trebuie sa stim exact ce isi doreste potentialul client si caror nevoi putem sa raspundem. Daca vom fi cu un pas inaintea acestui aspect, vom reusi sa ii suprindem mereu si sa construim un sector fidel de cumparatori.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.