Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top 5 motive pentru care produsele tale nu se vand
Tags: produse, marketing, nevoi, clienti, vanzare, beneficii
Consideri ca investesti suficient in marketing si promovare, dar produsele tale tot nu se vand? Adevarul este ca orice client are anumite nevoi si asteptari si trece prin mai multe etape care il conving sa faca achizitia finala. Daca eforturile tale de marketing nu indeplinesc acele cerinte, atunci produsele tale nu se vor vinde. Pretul nu conteaza atat de mult in comparatie cu beneficiile unui produs sau motivul care ne face sa ni-l dorim.
Consideri ca investesti suficient in marketing si promovare, dar produsele tale tot nu se vand? Adevarul este ca orice client are anumite nevoi si asteptari si trece prin mai multe etape care il conving sa faca achizitia finala. Daca eforturile tale de marketing nu indeplinesc acele cerinte, atunci produsele tale nu se vor vinde. Pretul nu conteaza atat de mult in comparatie cu beneficiile unui produs sau motivul care ne face sa ni-l dorim.
1. Nu stiu de existenta produselor tale.
Evident, nici nu au cum sa le cumpere daca nici macar nu stiu ca exista. Daca faci eforturi de marketing, iar produsele tale tot nu se cumpara, va trebui sa identifici problema. Te adresezi prin mesajul corect? Ajunge mesajul tau la cei care sunt interesati de produse? De multe ori, problema poate sa nu tina de produs, ci de zona in care depunem eforturile.
2. Potentialii clienti nu inteleg beneficiile produselor tale.
Clientii nu cumpara pentru ca ceva e ieftin sau e scump. Chiar daca tin cont si de pret, nu acesta este, in cele mai multe cazuri, elementul hotarator. Daca i-ai intreba acum ce beneficii le ofera produsele tale, ce le-ai raspunde? Acest lucru este foarte important deoarece marketingul trebuie sa se invarta in jurul a ceea ce ofera produsele tale pentru ca acestia sa doreasca sa le cumpere. Fa o lista cu trei astfel de beneficii si foloseste-le in mesajele de promovare.
3. Considera ca produsele tale nu au nicio valoare.
Si nimeni nu va cumpara ceva ce, din start, nu inseamna nimic. Cum ar putea acestia sa iti aprecieze produsele? Poti folosi beneficiile identificate pentru a crea aceasta impresie de valoare, fapt care va duce la vanzarea produselor tale. Aceasta valoare trebuie sa fie evidenta si creata prin mesajul de marketing.
4. Nu inteleg in ce mod produsele tale raspund nevoilor lor.
Clientii tai ar trebui sa stie ce le ofera produsele tale. Le face viata mai usoara, ii ajuta sa economiseasca timp, ii face sa se simta mai bine? Trebuie sa le spui clientilor care este mesajul, cum li se imbunatateste viata, cu ce ii ajuta produsul respectiv, ce le ofera. Nu te astepta ca acesta sa ghiceasca, ci educa-i in aceasta privinta.
5. Produsul nu e accesibil.
Clientii nu pot cumpara ceea ce nu le este la indemana. Daca au auzit de produsul respectiv, insa acesta nu e accesibil, vor renunta imediat la ideea de a-l mai cumpara. Acestia vor ca procedura sa fie cat mai simpla. Cum poti sa faci ca acest proces sa fie cat mai rapid si usor? Poti sa iti vinzi produsele in alta parte? Poti oferi servicii de livrare mai bune? Fa o evaluare a acestor aspecte si vezi unde trebuie sa faci modificari.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.13
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.