Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
Tags: top 50, branduri romanesti, cele mai puternice branduri, revista biz, borsec
Cand vine vorba despre brandurile romanesti, exista unul care si-a construit renumele si forta fara prea multa publicitate. Este vorba despre Borsec, care, pentru al patrulea an consecutiv, este cap de lista in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti.
Cand vine vorba despre brandurile romanesti, exista unul care si-a construit renumele si forta fara prea multa publicitate. Este vorba despre Borsec, care, pentru al patrulea an consecutiv, este cap de lista in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti.
De remarcat ca in topul de anul acesta au intrat patru noi marci romanesti: Caroli, Adria, Silva si Dedeman, noteaza revista Biz. La capitolul cresteri spectaculoase in 2012 se inscriu branduri precum Fares, Dero, Elmiplant, Pate Bucegi si Arctic. O ascensiune deosebita este inregistrata de categoria alimente, respectiv sub-categoria mezeluri, Cris-Tim fiind unul din brandurile ce se regaseste in primele 10 marci romanesti in 2012.
Anul trecut topul celor mai puternice marci romanesti indica cresteri ale produselor alimentare si ale celor de igiena personala si scaderi pentru categoriile de servicii, bunuri de folosinta indelungata si bauturi alcoolice. Tendinta se inscrie insa contextul crizei actuale si indica faptul ca oamenii au devenit mai pragmatici, mai centrati pe satisfacerea unor nevoi elementare.
Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea "puterii" marcilor romanesti pentru al treilea an consecutiv. Masurarea nu s-a facut din perspectiva financiara, corporatista, ci din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.