Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top Interbrand 2011: Cele mai valoroase branduri din lume

Tags: branduri, valoare branduri, top, interbrand 2011

100 de nume de uriasi si-au ocupat deja locurile in cel mai renumit clasament al brandurilor, topul Interbrand. Unele au mai coborat fata de anul precedent, altele au mai urcat nitel, insa exista un brand anume care tine cu dintii de prima pozitie. Si asta de mai bine de un deceniu.
Pentru stabilirea ierarhiei, Interbrand a luat in calcul situatia financiara a companiilor, rolul brandului in deciziile de cumparare ale consumatorilor si forta brandului, respectiv capacitatea acestuia de a asigura castigurile ulterioare ale companiei.
Iata care sunt primele 10 dintre cele mai valoroase branduri ale lumii:
1. Coca-Cola – Este pentru al 12-lea an consecutiv cel mai valoros brand la nivel international.
Valoarea brandului: 71,861 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: +2%



 
2. IBM
Valoarea brandului: 69,905 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: +8%



 
3. Microsoft
Valoarea brandului: 59,087 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: -3%



 
4. Google
Valoarea brandului: 55,317 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: +27%


 
5. General Electric
Valoarea brandului: 42,808 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: 0%


 
6. McDonald’s
Valoarea brandului: 35,593 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: +6%



 
7. Intel
Valoarea brandului: 35,217 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: +10%



 
8. Apple
Valoarea brandului: 33,492 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: +58%



 
9. Disney
Valoarea brandului: 29,018 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul precedent: +1%



 
10. Hewlett-Packard
Valoarea brandului: 28,479 miliarde de dolari
Sediul principal: SUA
Comprativ cu anul trecut: +6%


 
 Intregul clasamentul poate fi vizualizat pe Interbrand.com.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016